مصطفی کوشکی مدیر تئاتر مستقل تهران با اشاره به اینکه یکی از بازیگران نمایش دچار آسیب دیدگی شده است، عنوان کرد اجرای نمایش برای چند روز متوقف خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: مصطفی کوشکی مدیر تئاتر مستقل تهران درباره اجرا نشدن نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به کارگردانی هستی حسینی گفت: این اثر نمایشی که از اول شهریور ماه اجرای خود را با حمایت تئاتر مستقل تهران آغاز کرده به دلیل مشکلاتی که برای رویا میرعلمی بازیگر نمایش به وجود آمده امشب ۵ مهر ماه به صحنه نمی رود که البته اجرا نشدن نمایش ممکن است تا بهبود این بازیگر چند روزی ادامه داشته باشد.

وی درباره این اتفاق توضیح داد: شب گذشته در صحنه ای پای رویا میرعلمی دچار آسیب و ضربه شد که با انتقال او به بیمارستان پایش را پانسمان و بخیه کردند از همین رو به دلیل آسیب دیدگی وی اجرای امشب کنسل خواهد شد. بعد از مشورت با پزشک وی مشخص می شودکه او تا کی باید استراحت کند از همین رو امکان دارد اجرای نمایش چند روزی با وقفه روبرو شود.

کوشکی که طراحی صحنه این نمایش را هم برعهده دارد در پایان صحبت هایش بیان کرد: با سایت تیوال هماهنگی های لازم صورت می گیرد تا مخاطبانی که اقدام به خرید بلیت نمایش کرده اند بتوانند بلیتشان را جابجا کرده یا وجه پرداختی را پس بگیرند.

«وقتی کبوترها ناپدید شدند» به کارگردانی هستی حسینی نوشته سفی اکسانن نویسنده فنلاندی- استونیایی است که دریافت جوایزی از جمله «جایزه بزرگ بوداپست» و آکادمی سوئدی‌ِ «نویسندگان کشورهای شمال اروپا» در سال ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد. الهه افشاری، عباس خداقلی زاده، امیررضا دلاوری، شهروز دل افکار، سارا زینلی، مهدی کوشکی، رویا میرعلمی، مجید نوروزی بازیگران این اثر نمایشی هستند.