نمایش «بی‌چیز» به کارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر از روز ۸ مهر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «بی‌چیز» سرنوشت نوجوان تن‌پروری است که در اتاق خودش محبوس است. او برای ایجاد رهایی در شخصیتِ مجازیِ بازیِ محبوبش، وادار می‌شود تا خودش را هم ببیند و به حرکت درآورد.

مخاطب این نمایش که پیش از این در جشنواره‌های همدان، فرانکفورت، شیراز، برلین، اصفهان، لودویکس هافن و مشهد اجرا شده همه انسان‌هایی هستند که توان خواندن و نوشتن دارند.

مهدی فرشیدی سپهر نویسنده، بازیگر و کارگردان این نمایش است و مهران گل‌محمدی، آنالی شکوری و رعنا قادری به عنوان صدا پیشه با او همکاری می‌کنند.

موسیقی و ترکیب صدای نمایش «بی‌چیز» برعهده مانی مُزَکی و آواز آن از گروه بمرانی است.

همچنین در این نمایش حمیدرضا مرادی به عنوان مشاور هنری کارگردان، حمیدرضا گودرزی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، حمید مرادی اجرای نور و بردیا علمی طراح پوستر همراهی می‌کنند.

پشتیبانی فنی و هنری نمایش «بی‌چیز» را میلاد محمدی، پویا طهماسبی، الاهه نوری، هانا صراف، مبینا احرار انجام می‌دهند و کار دوخت لباس را نیز زهرا بهرامی عهده‌دار است.

گروه تبلیغات و روابط عمومی این نمایش غنچه وزیری و مریم منصوری هستند و اعلان‌ها را امیر عسگری انجام می‌دهد.

نمایش از هشتم مهر صبح‌ها ویژه‌ی مدارس با هماهنگی قبلی و عصرها ساعت ۱۹ برای عموم در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون واقع در خیابان حجاب، داخل پارک لاله تهران به روی صحنه برود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای ذخیره بلیت و هماهنگی با شماره ۰۹۰۲۷۸۰۶۰۷۳ تماس بگیرند یا بلیت نمایش را با مراجعه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com تهیه کنند.