نمایش «پاییز نگفته بود» به کارگردانی علی خونساری ۱۵ مهر تا ۳ آبان در مجموعه تئاتر محراب روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: «پاییز نگفته بود» به کارگردانی علی خونساری ۱۵ مهر تا ۳ آبان ساعت ۱۸ در سالن کوچک مجموعه تئاتر محراب روی صحنه می رود.

«پاییز نگفته بود» به قلم رضا گشتاسب با هنرمندی رها آرشید، فهیمه گردان، سمانه حبیب پور، علیرضا اسفندیاری و علی خونساری اجرا می شود و در خلاصه داستان آن آمده است: ناصر بعد از ازدواج با مینا راهی جبهه جنگ می شود و دیگر باز نمی گردد. سال‌ها بعد از تمام شدن جنگ مینا همچنان چشم انتظار بازگشت اوست اما حتی پیکر ناصر برگردانده نمی شود. مینا تمام این سال‌ها در خانه پدری ناصر در کنار پدر مادر و برادر ناصر زندگی کرده و حالا خانواده تصمیم دارند او را به عقد برادر ناصر درآورند.

موسیقی (تار، نی، آواز) این نمایش را حسین ملک نیا عهده‌دار است و از دیگر عوامل آن می‌توان به دستیار کارگردان: الهه مسیحی نژاد، منشی صحنه: مینا شبانی، طراح صحنه و لباس: علی خونساری، طراح نور: مینا شبانی، طراح گریم: سمانه حبیب پور، روابط عمومی: مطهره کشاورز، طراح پوستر و بروشور: پاندورا فخارچیان، ساخت تیزر و مدیا: اردلان ملک زاده، عکاس و فیلمبردار: مبینا اسماعیل‌زاده، تبلیغات مجازی: علی اصغرایزی اشاره کرد.

نمایش «پاییز نگفته بود» هر شب به‌جز شنبه‌ها در مجموعه تئاتر محراب (سالن کوچک) به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان امام خمینی روی صحنه می‌رود و دوستداران تئاتر می‌توانند برای تماشای این نمایش از تیوال بلیت تهیه کنند.