نمایشنامه «نمایشی‌ برای تو» نوشته محمد رحمانیان با حضور بازیگرانی چون حبیب رضایی‌، علی سرابی‌ و اشکان خطیبی‌ و به کارگردانی احسان کرمی نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: احسان کرمی درباره این نمایشنامه‌خوانی توضیح داد: زمانی که آقای رحمانیان در ایران نبودند، ایده نمایشنامه‌خوانی را با من مطرح کردند. دو نمایشنامه را که یکی از آنها متنی خارجی بود را برای نمایشنامه‌خوانی پیشنهاد کردند و از من خواستند تا مسئولیت کارگردانی را برعهده بگیرم، من هم تصمیم گرفتم نمایشنامه «نمایشی برای تو»که نوشته خود آقای رحمانیان است را انتخاب کنم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر درباره گروه بازیگری این نمایشنامه خوانی توضیح داد: تعدادی از بازیگرانی که در این نمایشنامه‌خوانی حضور دارند قبلا با آقای رحمانیان کار کردند، البته من از بعضی از بازیگرانی که پیش از این با آقای رحمانیان کار نکرده بودند‌ را خواستم که به این گروه اضافه شوند.

کرمی درباره قصه نمایشنامه ‌«نمایشی برای تو» ادامه داد: «نمایشی برای تو» قصه یک گروه تئاتری است که در آستانه اجرایشان مشکلاتی برایشان رخ می‌دهد. این کار اساسا برای نمایشنامه خوانی به دلیل میزانسن‌های پیچیده‌ای که دارد متن خیلی سختی است.

 در این نمایشنامه‌خوانی حبیب رضایی ‌، اشکان خطیبی‌، علی سرابی‌، رویا میرعلمی‌، سام قریبیان‌، آزاده صمدی‌، محمد بحرانی‌، بهرنگ علوی‌، سامان مظلومی‌، محسن بهرامی‌، پریسا قهرمانی‌، وحید رونقی و کاظم سیاحی به عنوان نقش‌خوان حضور دارند.

این برنامه با همراهی بنیاد خیریه «برکت» برگزار می‌شود و هزینه آن به زنان سرپرست خانوار اختصاص خواهد یافت.

این نمایشنامه خوانی 27 اردیبهشت ماه در دو نوبت 18 و 20 در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در خیابان وزرا برگزار می‌شود.