نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی و کارگردانی محسن موسوی‌خواه در تماشاخانه مهرگان اجرا می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی، کارگردانی محسن موسوی خواه و تهیه کنندگی میترا غزلی‌زاده به زودی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود. «کامالوکا» یک واژه سانسکریت (زبان هند و اروپایی) است که از ۲ بخش کاما و لوکا تشکیل می‌شود؛ کاما به معنای کامروایی و لوکا به معنی مکان است.

«کامالوکا» فضایی سوررئالیستی است که به سبک تئاتر بی‌چیز (گرتوفسکی) روایت می شود. نمایش فیزیکال کامالوکا کاملا بدن محور است و در آن از هیچ دیالوگی استفاده نمی‌شود.

این نمایش با بازی سجاد شفیعی‌فر، صالح لواسانی، آرش لشکری، احمد سیاه رستمی و محسن موسوی‌خواه روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل «کامالوکا» می توان به تهیه کننده: میترا غزلی زاده، مدیر تولیدو برنامه ریز: زهرا آذرخش، دستیار کارگردان: یاسمین اقدامی، مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر، تبلیغات: حمید شفقتی و گروه تئاتر مارکت، مشاور رسانه: مینا قنبری، مدیر صحنه: پانیذ حمیدیان فر، منشی صحنه: مریم هاشم زاده، طراح گرافیک: رضا صبور، موسیقی و صدا: امید دولتخواه، طراح و مجری گریم: رضا صالحی، طراح صحنه و لباس: احمد سیاه رستمی و محسن موسوی خواه، ویدیو: محمد جواد عبداللهی، عکاس: پریچهر ژیان اشاره کرد.

نمایش «کامالوکا» از تاریخ ۹ آبان هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه مهرگان به صحنه می‌رود که به زودی پیش فروش بلیت نمایش در سایت تیوال برای علاقه مندان آغاز می‌شود.