نمایش «در انتظار گودو یک نمایش سیاسی، فرهنگی، اجتماعی!» با طراحی و کارگردانی علی اصغر دشتی در بخش مدرسان جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: این نمایش حاصل کارگاه آموزشی دشتی با تعدادی از دانشجویان و هنرجویان جوان تئاتر است که براساس نمایشنامه «در انتظار گودو» اثر مشهور ساموئل بکت نمایش‌نامه‌نویس ایرلندی اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی که نوعی تمرین اجراست، روز جمعه 26 اردیبهشت‌ماه در تالار مولوی به صحنه می‌رود.

در این نمایش احسان رسول‌اف به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد و دیگر عوامل اجرایی آن به شرح زیر هستند:

طراح صحنه: علی‌اصغر دشتی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح نور: رضا بهجت، طراح صدا: آیدین الفت، طراح گریم: نیوشا محرابی، دستیار کارگردان: مهران جلیلوند، منشی صحنه: نغمه معنوی، بازیگران: سیاوش آزادی، یاسمن ادیبی، مهدی باقرپور، مهتاب پرنیان، داود پژمان‌فر، ایلناز شعبانی، فاطمه صادقی، نگار مجرد، فرزانه میدانی.

علی اصغر دشتی که سرپرستی گروه تئاتر«دن‌کیشوت» را بر عهده دارد، دو سال پیش نمایش «تل ضحاک» را با همکاری این گروه و تعدادی از هنرمندان سوئیسی در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر اجرا کرد که جایزه کارگردانی مسابقه بین‌الملل را دریافت کرد و متن آن نیز تقدیر شد.

این کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه، اجرای نمایش‌هایی چون «رپرتواری بر آثار گروه تئاتر دن‌کیشوت با رونمایی از محسن»، «ملا نصرالدین»، «پینوکیو»،«دن‌کیشوت»، «شازده کوچولو»، «کافی‌شاپ، داخلی، شب» و ... را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

 نمایش«در انتظار گودو...» به عنوان اثری از دانشکده سینما تئاتر، روز جمعه 26 اردیبهشت ماه در تالار اصلی مولوی به صحنه می‌رود.