کارگردان «آن دیگری» بیان کرد این اثر سینمایی که در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

پایگاه خبری تئاتر: امیر توکلی کارگردان فیلم سینمایی «آن دیگری» که به تهیه کنندگی فرشید فاتحی به زودی آماده نمایش می شود با اشاره به داستان متفاوت فیلم گفت: این اثر سینمایی فضای متفاوتی دارد و اگر بخواهم درباره شخصیت اصلی داستان توضیح دهم در یک جمله باید بگویم اجبار به زندگی کردن در کالبد دیگری شاید عذاب آورترین شکل زندگی باشد و شخصیت این فیلم بین رفتن و ماندن خانواده و آزادی، یکی را باید انتخاب کند.

وی ادامه داد: این پروژه سینمایی در ۳۵ روز فیلمبرداری شده است و بازیگران آن در ١٠ لوکیشن جلوی دوربین مهدی افشار رفته اند.

کارگردان فیلم کوتاه «نگاه» در پایان تاکید کرد: «آن دیگری» در حال گذراندن مراحل تدوین توسط امیررضا پورعباس است و در تلاش هستیم تا این پروژه را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

امین زندگانی، مینا وحید، سیروس میمنت، کسری ذوالفقاری و با حضور نسیم ادبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مهدی افشار، دستیار اول کارگردان سجاد نوبهاری مدیر برنامه ریزی: مژگان طباطبایی، منشی صحنه: یاسمین پدری، مدیر صدابرداری: سیروس عابدینی، طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح گریم: مرسده میلانی، دستیار تهیه کننده: فائزه مهر علیزاده، مدیر تولید: بهروز پناهی، طراح بدلکاری: محمدرضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: حمیدرضا بازاری، ناربه حاتم زاده، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا بازاری.