کوروش نریمانی نویسنده و کارگردان «دن کامیلو»، مهران احمدی بازیگر و دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهمانان این هفته «مجله تئاتر» به تهیه‌کنندگی نیما دهقان هستند.

پایگاه خبری تئاتر: برنامه «مجله تئاتر» شبکه چهار امشب چهارشنبه 24 اردیبهشت ساعت 23:15 برای بررسی جشنواره تئاتر دانشگاهی میزبان سیاوش قائدی دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی و حسین میرزایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

همچنین در این برنامه با شکل گیری میز نقد و بررسی، نمایش «دُن كاميلوي با حضور کوروش نریمانی نویسنده و کارگردان و مهران احمدی بازیگر این اثر نمایشی نقد و تحلیل می شود.

نویسنده «دن کامیلو»، متن این نمایش را با برداشتی کاملا آزاد از کتاب «دنیای کوچک دن کامیلو» نوشته جیووانی گوارسکی در قالب طنز به  نگارش درآورده است.

در ادامه این برنامه نمایش «طروپ طرب» با حضور کارگردانان مشترک این اثر، خیرالله تقیانی پور و جواد نوری نقد و بررسی می‌شود. قصه «طروپ طرب» درباره گروهی از مطربان است که از هفت اقلیم دور هم جمع می‌شوند. این نمایش را با بهره‌گیری از شیوه‌های نمایش ایرانی مثل سیاه بازی و نقالی در فضایی شاد و موزیکال روی صحنه بردند.

پخش گزارش‌هایی از جشن اردیبهشت تئاتر در گلستان و زاهدان همراه با نمایش پشت صحنه تئاترهای شاخص، از جمله آیتم‌های ویژه و جدید این برنامه تخصصی است.