محمد حدادی، برای فیلمبرداری «خانه‌ای برای تو» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره «کمرایمیج» لهستان موسوم به قورباغه طلایی شد.

پایگاه خبری تئاتر: بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی کمرایمیج از ۱۸ تا ۲۵ آبان‌ماه ۱۳۹۸ در کشور لهستان برگزار می‌شود و محمد حدادی در مقام فیلمبردار مستند «خانه‌ای برای تو» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی، نامزد دریافت جایزه معتبر قورباغه طلایی این رویداد شده است.

این جشنواره که معتبرترین جشنواره تخصصی هنر فیلمبرداری در دنیا به شمار می‌رود؛ هر ساله با حضور فیلمبرداران مطرح و باتجربه سراسر دنیا در شهر لودز لهستان برگزار می‌شود. در دوره‌های گذشته این رویداد، تورج اصلانی، فرشید اخلاقی و وحید بیوته نامزد دریافت این جایزه شده‌اند.

در کارنامه محمد حدادی، فیلمبرداری آثاری چون آی آدم‌ها (رخشان بنی‌اعتماد)، رویاهای دم صبح (مهرداد اسکویی)، در جستجوی فریده (آزاده موسوی و کوروش عطائی)، ناگهان درخت (صفی یزدانیان)، لاوراتوار (علی همراز)، ابراهیم (عباس امینی) و... به چشم می‌خورد. «خانه‌ای برای تو» درباره‌ی زندگی «داوود» جوان ۳۰ ساله‌ای اهل یکی از روستاهای اطراف گیلان است که کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد و در شغلش دچار ورشکستگی شده است. او همزمان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده و در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد...