نمایش «دن کامیلو» به کارگردانی کوروش نریمانی به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران روزهای 28، 29 و 30 اردیبهشت‌ماه بلیت خود را به صورت نیم‌بها به دانشجویان ارائه می‌دهد.

پایگاه خبری تئاتر: کوروش نریمانی کارگردان نمایش «دن کامیلو» که این روزها در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است به مناسبت برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بلیت سه اجرای این نمایش را به صورت نیم بها به دانشجویان ارائه می‌دهد.

طبق پیشنهاد کارگردان نمایش «دن کامیلو» شرکت کنندگان در جشنواره هفدهم تئاتر دانشگاهی ایران با ارائه کارت جشنواره و همچنین دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی خود به گیشه مجموعه تئاتر شهر می‌توانند روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (28، 29 و 30 اردیبهشت‌ماه) هفته پیش‌رو به صورت نیم‌بها بلیت این نمایش را تهیه کنند.

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت اجرای نمایش «دن کامیلو» نیز می‌توانند از طریق سایت «ایران کنسرت» و «تیوال» به عنوان 2 سامانه فروش اینترنتی، بلیت اجراهای این اثر نمایشی را تهیه کنند.

اجرای نمایش «دن کامیلو» که با حضور مهران احمدی، فریده سپاه‌منصور، هوتن شکیبا، الیکا عبدالرزاقی، بهرام افشاری، مهدی بجستانی و سیامک صفری در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود با استقبال مخاطبان همراه است. این نمایش ساعت 20 روی صحنه می‌رود.