کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۸ عنوان از پویانمایی‌های خود را در باشگاه فیلم «هنر و تجربه» به نمایش می‌گذارد.

پایگاه خبری تئاتر: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز چهارشبه ۸ آبان، هشت عنوان از پویانمایی‌های خود را در باشگاه فیلم «هنر و تجربه»، به نمایش می‌گذارد.

این پویانمایی‌های کوتاه که بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ تولید شده‌اند، قرار است در بخش چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشگاه فیلم «هنر و تجربه» اکران شود.

انیمیشن ۶ دقیقه‌ای «داستان زندگی پرثمر و با افتخار مداد قرمز» به کارگردانی علیرضا چیتایی تولید سال ۱۳۹۰، انیمیشن «راز آن درخت» به کارگردانی معین صمدی تولید سال ۱۳۹۱ با مدت زمان ۵ دقیقه و انیمیش‌های ۱۲ دقیقه‌ای «بچه گربه» و ۱۰ دقیقه‌ای «پدربزرگ» هر ۲ به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ از سوی کانون تولید شده‌اند، در این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین انیمیشن ۶ دقیقه‌ای «کبوتر سفید کنار آیینه» به کارگردانی مریم خلیل‌زاده تولید سال ۱۳۹۱، انیمیشن ۹ دقیقه‌ای «وقتی بچه بودم» اثر مریم کشکولی‌نیا تولید سال ۱۳۹۳، انیمیشن «سایه‌ای که نور شد» ساخته نازنین سبحان‌سربندی تولید سال ۱۳۹۴ با مدت زمان ۱۱ دقیقه و پویانمایی «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمانزاده تولید سال ۱۳۹۵ با مدت زمان ۱۳ دقیقه از دیگر آثار کانون به شمار می‌رود که در باشگاه فیلم هنر و تجربه اکران خواهد شد.

باشگاه فیلم «هنر و تجربه» هر چهارشنبه در بخش‌های «جلوه‌هایی از تاریخ سینمای مستند»، «چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و «تازه نفس‌ها: با مروری بر محصولات انجمن سینمای جوان و آثار دهه ۶۰ مدرسه باغ فردوس» با همراهی فیلمخانه ملی ایران، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و انجمن سینمای جوان به نمایش فیلم‌های کلاسیک ایران می‌پردازد.

این فیلم‌ها روز چهارشنبه ۸ آبان ١٣٩٨ ساعت ۲۱ در سالن شماره‌ سه پردیس سینمایی چارسو تهران، ساعت ۱۹ در پردیس سیتی‌سنتر اصفهان و ساعت ۲۰ در هنر شهر آفتاب شیراز اکران می‌شود.

یادآوری می‌شود ورود تمامی علاقه‌مندان برای تماشای این انیمیشن‌ها آزاد است.