باب ایگر با حمایت از فیلم‌های مارول گفت فکر نمی‌کند اسکورسیزی تاکنون یکی از این فیلم‌ها را دیده باشد.

پایگاه خبری تئاتر: باب ایگر مدیرعامل کمپانی دیزنی فرد جدیدی است که وارد چرخه حرف‌هایی شد که با اظهار نظر مارتین اسکورسیزی شروع شد. اسکورسیزی اخیرا گفته بود فکر نمی‌کند فیلم‌های مارول چیزی به دنیای سینما افزوده باشند.

اکنون باب ایگر اعلام کرد در سایه‌ اظهارنظرهای اخیر، هراسی ندارد که برای فیلم‌های مارول بپا ایستد.

وی در مصاحبه با بی‌بی‌سی تاکید کرد که حمایت خود را از این فیلم‌ها دوچندان می‌کند.

مدیرعامل دیزنی افزود: مارتین اسکورسیزی یک فیلمساز بزرگ است. من او را بی حد و اندازه ستایش می‌کنم. او چند تا از بزرگ‌ترین فیلم‌های سینما را ساخته است اما من سر این موضوع با او حرف دارم. اول از همه، مارول دارد فیلم می‌سازد. همین فیلم‌ها را. این همان کاری است که اسکورسیزی هم می‌کند. اینها هم فیلم‌های خوبی هستند.

ایگر سپس به واقعیتی اشاره کرد که خود اسکورسیزی مطرح کرده بود؛ این که او هیچ یک از فیلم‌هایی را که به آنها نقد دارد، ندیده است. وی گفت: فکر نمی‌کنم او هرگز فیلمی از مارول دیده باشد. کسی که فیلمی از مارول ندیده باشد نمی‌تواند درباره آنها به درستی اظهار نظر کند.

اسکورسیزی این سخنان را در گفت‌وگو با سایت سینمایی امپایر مطرح کرده بود و فیلم‌های مارول را به پارک‌های موضوعی شبیه دانسته بود.

کانال دیزنی پلاس که به زودی و از اواخر همین ماه آغاز به کار می‌کند، امکان تماشای فیلم‌های مارول را به صورت آنلاین ممکن می‌سازد. «بیوه سیاه» یکم ماه می ۲۰۲۰ استریم می‌شود و «فالکون و سرباز زمستان» نیز پاییز ۲۰۲۰،«ابدی‌ها» ۶ نوامبر ۲۰۲۰ و «شاگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه» نیز ۱۲ فوریه ۲۰۲۱.

هنوز فیلم‌های بیشتری در راه است که «لوکی»، «وندا ویژن»، «دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی»، «ثور : عشق و تندر» و « پلنگ سیاه» از جمله آنها هستند.