اجرای نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» به کارگردانی مشترک حمید پورآذری و لیلی رشیدی تمدید شد.

پایگاه خبری تئاتر: اجرای نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» به کارگردانی مشترک حمید پورآذری و لیلی رشیدی تا روز ۲۴ آبان ماه در عمارت روبرو تمدید شد.

این اثر نمایشی که تهیه‌کننده آن مدرسه سینماتئاتر هنرهفتم است با گروهی از هنرجویان نوجوان این موسسه آموزشی و با همراهی چند تن از اعضای گروه تئاتر «پاپتی‌ها» اجرا می‌شود و بازیگران نوجوان آن در فاصله سنی ۱۱ تا ۱۸ سال هستند.

نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» که نوشته نشمینه نوروزی است، از روز ۲۱ مهر ماه اجرای خود را آغاز کرده و قرار است تا روز ۲۴ آبان به اجرای خود ادامه بدهد.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از محمد آجیلی، زهرا اسدالله تبار، هومن اردکانی، سانیا احتجاب، آرمان پسیان، پویا حاجی‌کریم، حنانه حسین‌زاده، علی حنفیان، سوگل خوشقدم، عرشیا رحمانی، حسام رضاییان، آرین شمیرانی، امیرمحمد صادقی، پویا غفاری، آروین فقیه، یاس فرخنده، اریسا گودرزی، نیکا مشهدی، ثمین مصطفی‌لو، فاطمه هانی و با با همراهی حمیدرضا جمشیدی، آبان حسین‌آبادی، سجاد حمیدیان، مریم حیدری، مینا زمان، سوده سعدایی، مهدی شاهدی، تینا یونس‌تبار.

نمایش «هَلَه. هین. هان [هَلا]» هر روز راس ساعت ۱۸:۴۵ در عمارت روبرو به نشانی خیابان انقلاب (شرق به غرب)، قبل از چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیانپور، پلاک ۷ اجرا می‌شود و بلیت نمایش نیز در سایت تیوال به فروش می‌رسد.

توضیح این نکته نیز ضروری است که تماشاگران بنا بر الزامات اجرا، در بعضی از لحظات نمایش در فضای عمارت روبرو حرکت می‌کنند. ضمن اینکه لازم است لباس گرم بر تن داشته باشند.