نمایشنامه "شب سال نو" نوشته و کارگردانی محمد رحمانیان با حضور بازیگرانی چون مهتاب نصیرپور، علی عمرانی، افشین هاشمی و علی سرابی روز شنبه 2 شهریورماه در حمایت از کودکان "نقص ایمنی" خوانش می شود.
 
 پایگاه خبری تئاتر:  محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر ایران که به تازگی بعد از دو سال اقامت در کانادا به ایران بازگشته است در اجرایی خیریه روز شنبه 2 شهریورماه نمایشنامه "شب سال نو" را با همراهی گروهی از بازیگران تئاتر نمایشنامه خوانی می کند. طرح اولیه این نمایشنامه را حمید امجد نوشته و نگارش نمایشنامه را خود رحمانیان بر عهده داشته است. علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، افشین هاشمی، اشکان خطیبی، علی سرابی، بهاره مشیری، رویا بختیاری، آزاده صمدی، کامبیز بنان، معصومه رحمانی، مریم یوسف، ماهان خورشیدی، سوده شرحی، بیتا الهیان، پریا طاهری، روجا جعفری، نیوشا مهدوی بازیگران این اثر نمایشی هستند

این برنامه نمایشنامه‌خوانی که در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود به همت بنیاد خیریه یاران برکت مهر در حمایت از کودکان نقص ایمنی برپا می شود. محمد رحمانیان قصد دارد شهریورماه نمایشی را با نام "اینجا تهران است" که نوشته خودش است در تالار شمس موسسه بین المللی فارسی‌زبانان اکو روی صحنه ببرد و به همین منظور این روزها با عوامل کارش در حال تمرین این اثر نمایشی است.

علی عمرانی، حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور، بهناز جعفری، شقایق فراهانی، اشکان خطیبی بازیگران اثر جدید رحمانیان هستند که با این کارگردان و نویسنده پیشکسوت و مطرح تئاتر ایران در "اینجا تهران است" همکاری می‌کنند.