نمایش «پنجره‌ای رو به آسمان» شامگاه 4 آذر ماه در حالی به روی صحنه‌ی تئاتر تماشاخانه «سپند» رفت که امیر کربلایی‌زاده بازیگر نمایش با اشاره به اختلال اینترنت از مخاطبان خواست به شیوه تبلیغ دهان به دهان این نمایش را به مخاطبان دیگر معرفی کنند.

پایگاه خبری تئاتر: امیر کربلایی زاده ضمن تشکر از مخاطبان که با وجود اختلال در اینترنت و مشکلاتی که در اطلاع رسانی آثار نمایشی به وجود آمده است استقبال بسیار خوبی از نمایش کرده‌اند، گفت: ابتدا باید به نمایندگی از کل گروه از حسین دژاکام نویسنده و تهیه‌کننده نمایش سپاسگزاری کنم که اگر او نبود هیچکدام از ما امروز اینجا نبودیم و این نمایش به صحنه نمی رفت.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم که چراغ یک نمایش با حضور مخاطبان روشن می‌شود و با وضعیتی که با اختلال اینترنت به وجود آمده است، نمایش‌ها مشکلات زیادی برای اطلاع رسانی و تبلیغات داشتند اما در نهایت زیباترین شکل اطلاع رسانی و تبلیغ همان شیوه سنتی یعنی تبلیغ دهان به دهان است پس اگر از این کار خوشتان آمده با توجه به اینکه این روزها خیلی زود دیر می‌شود، این نمایش را به دوستان و آشنایانتان معرفی کنید و اجازه ندهید صندلی‌های این نمایش خالی بماند.

امیر دژاکام نیز در سخنانی کوتاه بیان کرد: تئاتر یک هنر زنده است و با همکاری یک گروه و در طول زمان شکل می گیرد. اگر شاهد ایرادی در نمایش بودید آن را بر من ببخشید. ما با همه آنچه که در چنته داشتیم، تلاش کردیم در حین اینکه خنده بر لبان شما می آوریم مفاهیمی را که دغدغه ماست برایتان بازگو کنیم. اگر به‌ روند اتفاقات نمایش دقت کنید متوجه می‌شوید که ما از شما «خنده جدی» گرفتیم چون در نهایت مباحث دردناکی را مطرح می کنیم.

این کارگردان تئاتر در پایان عنوان کرد: امشب افتتاحیه نمایش ماست و ما کارمان را با حضور مردم افتتاح کردیم و تلاش می کنیم که همراه و در کنار آنها باشیم.

این اثر نمایشی با بازی بهرام ابراهیمی، شهره سلطانی، امیر کربلایی زاده، عمار تفتی، حسین شهبازی، ابوالفضل جمشیدی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.