مسعود دلخواه با بیان اینکه صلاحیت مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر از مدیران قبلی این مجموعه کمتر نیست، عنوان کرد: پریسا مقتدی مدیر باتجربه‌ای است که کاملا با دغدغه‌های اهالی تئاتر آشنایی دارد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر  درباره ارزیابی خود از انتخاب پریسا مقتدی به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر اظهار کرد: خوشبختانه خانم پریسا مقتدی تجربه کافی را برای مدیریت مجموعه تئاتر شهر دارند و خودشان پیش‌تر به عنوان معاون اجرایی این مجموعه فعالیت داشتند.

او ادامه داد: علاوه بر این خانم مقتدی بازیگر و کارگردان تئاتر هستند و کاملا با دغدغه تئاتری‌ها آشنایی دارند.

دلخواه درباره همکاری‌اش با پریسا مقتدی یادآور شد: چند سال پیش من به همراه خانم مقتدی در شورای هنری تئاتر شهر همکاری می‌کردم. ایشان انسان منطقی و متعادلی هستند که حتما در پیش‌برد امور از نظر متخصصان و مشاوران استفاده خواهند کرد.

کارگردان نمایش «زندگی انسان» با بیان اینکه مسئولیت دشواری به پریسا مقتدی واگذار شده است، تصریح کرد: مطمئنا هیچ مدیری نمی‌تواند به همه انتظارها پاسخ دهد چون مسئله اصلی در شرایطی که تئاتر ما با آن روبرو است، کمبود فضای نمایشی است و هنرمندان زیادی هستند که برای اجرا در تئاتر شهر در انتظارند. ما باید خودمان را به جای مدیر تئاتر شهر بگذاریم و ببینیم که با این فضای کم، چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، فکر می‌کنم ما به مقداری صبوری نیاز داریم.

دلخواه درباره اینکه برای اولین‌بار یک خانم به عنوان مدیر مجموعه تئاتر شهر انتخاب شده است، گفت: وقتی مسئله صلاحیت پیش می‌آید دیگر فرقی نمی‌کند که آن فرد زن یا مرد باشد. چیزی که برای انتخاب یک مدیر مهم است شایستگی‌ها،‌سوابق و کارنامه کاری او در گذشته است.

وی افزود: اینکه یک زن برای مدیریت تئاتر شهر صاحب صلاحیت تشخیص داده شده است اتفاق خوبی است. به اعتقاد من خانم مقتدی صلاحیت‌شان کمتر از مدیران قبلی این مجموعه نیست. فقط احتیاج به مقداری زمان دارند.