این مجموعه شنبه -3 خرداد ماه- به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، هیچ برنامه‌ای نخواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: آثار اجرایی در این تماشاخانه از یکشنبه -4 خرداد ماه- بعد از اذان مغرب و عشاء و طبق اطلاعیه مکتوب شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش از سر گرفته می شود.
نمایش "هملت" نوشته شهرام احمد زاده برداشتی آزاد از نمایشنامه "هملت" شکسپیر است که توسط گروه تئاتر کوآنتوم، به اجرا در می آید.
این اثر نمایشی که در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر افتخارات و جوایزی نیز کسب کرده است هر شب ساعت 20:30 با حضور امین طباطبایی، مهران امام بخش، خسرو شهراز، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، وحید راد، ساناز نجفی، سعیده آجرلی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی، امیر رجبی و رسول مکوندی در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.
همچنین نمایش "ردپای صورتی" نوشته احسان گودرزی به کارگردانی آروند دشت آرای نیز اجرایش را از -4 خرداد ماه- هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی آغاز خواهد کرد.
این اثر نمایشی نیز با نقش آفرینی داریوش موفق، فرزین محدث، مارن میلر -بازیگر تئاتر کشور هلند-، ستاره پسیانی، کاظم سیاحی، اشکان جنابی، داریوش فائزی و رامین سیاردشتی در سالن استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان به خرید بلیت و تماشای نمایش های این مجموعه می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.