نمایش «لوپارا» به نویسندگی و کارگردانی مهدی ربوشه از امشب در عمارت نوفل‌ لوشاتو به صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: 

«لوپارا» نمایش جدید گروه تئاتر "گپ" با مضمونی اجتماعی است که از یکشنبه، دهم آذرماه ساعت 19.30 در سالن شماره دو عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.

لوپارای سفید نام قانونی است در مافیا به معنی از بین بردن قربانی بدون به جا گذاشتن هیچ نشانه‌ای و نام این نمایش از همین جهت «لوپارا» است که در خلاصه داستان آن آمده است: بالاخره باید یک روز، یک بار برای همیشه چیزی در درون مردان مان تغییر کند.

مهدی ربوشه نویسنده و کارگردان لوپارا است و سحر اسدی، فاطمه احمدی، مرتضی افتخاری، سعید جعفری، ملیکا عبداللهی، حجت کشاورز، محمد نیازی و وحید ورسه بازیگران این نمایش هستند.

پیش از این ربوشه نمایش‌های «سومین جمعه اردیبهشت» و «نگو نیست بگو نمی بینم» را روی صحنه برده و طبق گفته خودش این بار با یک نمایش اجتماعی سعی می‌کند در خصوص بعضی رفتارهای نهادینه شده در برخی مردان ایرانی نقدهایی را مطرح کند.

عوامل نمایش جدید گروه تئاتر گپ عبارتند از: دستیار کارگردان و برنامه ریز: رضا موسوی، منشی صحنه: سارا شعبانی، مدیران صحنه: میلاد درویشی، نسیم کاظمی نیک، تبلیغات و رسانه: مینا پیروزیان و علی شمس، عکاس‌ها: علی روهینا، پدرام رمضانی، علیرضا محبوبی، طراح گرافیک: رضا جاویدی، ساخت تیزر: مهدی رضایی، گریمور: سمانه نظری، تدارکات: امیرمحمد خلج، امیر ایزانلو، تهیه کننده: شرکت داتیس تشخیص آریا.

علاقه مندان به دیدن این نمایش می توانند با مراجعه به سایت تیوال یا با شماره تلفن 09139209884 بلیت خود را تهیه کنند. ضمن اینکه خرید بلیت برای سه شب اول این نمایش شامل تخفیف 40 درصدی شده است.