اوشان محمودی گفت: فضای اجرایی نمایش "پینوکیو" بیشتر وابسته به فرم است، نور، صحنه، بازی و موسیقی همگی تحت‌تاثیر یکدیگر باید در صدم ثانیه با هم تعادلی را برقرار کنند تا اتفاق اصلی رخ دهد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "پینوکیو" نوشته و کار اوشان محمودی از 3 آذرماه ساعت 19 در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه است و بازیگران این اثر نمایشی اجتماعی صادق برقعی، علی تاریمی، پارمیدا حسینی، گل‌آرا غفرانی و نرگس نیک‌سیرت هستند. "پینوکیو" نمایش برگزیده بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است و در بخش طراحی صحنه تقدیر شده و در بخش‌های طراحی نور، نویسندگی و کارگردانی کاندید شده است.

اوشان محمودی که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی است و پیش از این آثار نمایشی را در استان گلستان روی صحنه آورده است درباره موضوع و مضمون نمایش "پینوکیو" گفت: این نمایش به روابط و ارتباط میان انسان‌ها در جامعه می‌پردازد و درباره دختربچه سیزده ساله‌ای است که ناگهان متوجه تغییراتی در بدنش و یک سری اتفاقات می‌شود که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه تمرینات این نمایش بیش از یکسال به طول انجامید، عنوان کرد: بازیگران این نمایش به جز یک نفر که محصل است مابقی دانشجو هستند.

محمودی درباره سبک و فضای اجرایی نمایش "پینوکیو" اظهار کرد: فضای اجرایی این نمایش بیشتر وابسته به فرم است، نور، صحنه، بازی و موسیقی همگی تحت‌تاثیر یکدیگر باید در صدم ثانیه با هم تعادلی را برقرار کنند تا اتفاق اصلی رخ دهد. این نمایش به این جهت، روند تمرینات سخت و دشواری داشته که من نیز تاکنون کمتر دیده‌ام.

این کارگردان جوان درباره طراحی صحنه و موسیقی این نمایش تصریح کرد: نمایش طراحی صحنه مینی‌مالی دارد. بخشی از موسیقی‌های این اثر انتخابی و بخشی ساخته شده است.

اوشان محمودی در پایان صحبت‌هایش گفت: کمتر می‌توانم درباره این اثر صحبت کنم چراکه فضای اجرایی آن به گونه‌ای است که باید تماشاگر برداشت خود را از آن داشته باشد و بسیار علاقمند هستم که مخاطبان به تماشای این نمایش که حاصل یکسال تلاش گروه است، بنشینند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: حمیدرضا زبیر، مشاور کارگردان: شهاب محمودی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نرمین اسماعیل زاده رهبری، منشی صحنه: آوا صالحی، طراح صحنه: اوشان محمودی، ساخت و اجرای دکور: سعید غفاری، طراح نور: پدرام رضوانی، طراح صدا و موسیقی: سجاد بهرامی، اجرای گریم: مریم مجد، گرافیک: آیه فیلی، عکاس: سارا ثقفی و ساخت تیزر و موشن: شهاب محمودی.