نمایش «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به کارگردانی امین میری شب گذشته ۱۲ آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت.

پایگاه خبری تئاتر: تازه ترین نمایش امین میری با عنوان «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» در نخستین شب اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت. این اثر نمایشی تازه ترین نمایش امین میری بعد از نمایش موفق «شلتر» محسوب می‌شود که هر شب ساعت ۱۸ در سال گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.

این نمایش یک اثر اقتباسی از رمان «در خیابانی که تو در آن زندگی می کنی» به نویسندگی ماری هیگینز کلارک است و امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی زاده، وحید منتظری، آرش دهقان شاد، دینا هاشمی، محمد احمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از سوی دیگر، نمایش «آن دیگری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد که اجراهای خود را در تاریخ ۹ آبان سال جاری در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد، هفته پایانی خود را سپری می‌کند. این نمایش تا روز ۱۹ آذرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

«آن دیگری» جمعه پانزدهم آذر به دلیل تقارن با وفات حضرت معصومه (س) ساعت ۱۶ اجرا خواهد شد که این اجرا مختص دانشجویان تمامی رشته ها است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت و ایران نمایش بلیت های این اثر نمایشی را با قیمت ۳۰ هزارتومان خریداری کنند. آزاده صمدی، محمدرضا علی اکبری، طاهره هزاوه بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.