بلیت های نمایش "هملت" به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی آرش دادگر، روز یکشنبه 4خرداد با تخفیف ویژه 20% به مخاطبان ارائه می شود.

پایگاه خبری تئاتر:  به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، بلیت های نمایش "هملت" به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی آرش دادگر، روز یکشنبه 4خرداد با تخفیف ویژه 20% به مخاطبان ارائه می شود. علاقمندان برای تهیه بلیت های تخفیف دار این نمایش می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرسwww.tamashakhaneh.ir مراجعه و از بلیت های تخفیف دار نمایش "هملت" استفاده کنند.


نمایش هملت که در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت، برداشتی است آزاد از نمایشنامه شکسپیر و کاری از گروه تئاتر کوآنتوم است، که با حضور شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی، اسمعیل صالحی و مهراب رستمی هر شب ساعت 20 در سالن استاد سمندریان به اجرا در می آید.


در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید، فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.


علاقه مندان به خرید بلیط و تماشای نمایش های این مجموعه می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.