نمایش «در اعماق» که لحظات پایانی زندگی ویرجینیا وولف را در یک فضای ذهنی روایت می‌کند در تالار انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه است

پایگاه خبری تئاتر: سمیرا مهدوی کارگردان و نویسنده، درباره این نمایش گفت: نمایش «در اعماق» اثری است که در 30 دقیقه به لحظات پایانی زندگی ویرجینیا وولف نویسنده انگلیسی می‌پردازد.

وی ادامه داد: نمایش شکل قصه‌گو ندارد و تا حدودی پرفورمنس است و در بخش‌های عمده‌ای از کار بیشتر ماجرا از طریق فضاسازی، طراحی صدا و پلی‌بک روایت می‌شود.

این کارگردان با بیان اینکه به دنبال روایت زندگی ویرجینیا وولف در این اثر نبوده است، گفت: در این نمایش قصد داشتیم برش‌های کوتاهی از زندگی این نویسنده را نشان دهیم و می‌خواستیم آن فضایی که در شعرها و داستان‌هایش وجود دارد در نمایش هم رخ دهد.

مهدوی اضافه کرد: ما در اینجا لحظات پایانی زندگی این نویسنده را از زمانی که نامه خودکشی‌اش را می‌نویسد و وارد رودخانه می‌شود تا لحظه مرگ‌اش به تصویر می‌کشیم.

نمایش «در اعماق» این روزها ساعت 18 در تالار انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

مژده دایی و فربد فرهنگ دو بازیگر این نمایش هستند.

همچنین بهنام فرد افشار (مشاور کارگردان)، مریم ابراهیمی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، سفید قره‌داغی (دستیار دوم و برنامه‌ریز)، سمانه سیاه‌پوش (منشی صحنه)، محمدرضا چرختاب (طراح صحنه)، مهدی شعفی (طراح لباس)، بهنام فردافشار (طراح صدا)، سمیرا مهدوی (طراح ماسک) در این اثر هنری همکاری دارند.