اجرای نمایش ˝گلوله‏ رو گذاشت توی اسلحه، نوک اسلحه رو گذاشت رو شقیقه‏‌اش، دستشو گذاشت رو ماشه، ماشه رو نکشید˝ کاری از شایان فیروزی در خانه نمایش آو با اسقبال کم نظیری مخاطبان روبرو شد.

پایگاه خبری تئاتر: شایان فیروزی گفت: استقبال از این نمایش متفاوت، چشمگیر بوده و از آن‏جایی که کار ما تماشاگر محور است هرچه از نمایش می‏‌گذرد این استقبال بیشتر هم شده است.

فیروزی که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این نمایش را نیز برعهده دارد، افزود: اجرای این نمایش که برداشت آزادی از "آخر خط" پیتر تورینی است از روز 25 اردیبهشت‌ماه گذشته آغاز شده است.

او که پیش از این نمایش "صبحانه برای ایکاروس" را نیز به صحنه برده، درباره تفاوت متن این نمایش با نمایش پیتر تورینی اضافه کرد: متن آخر خط شامل 30 صفحه بود که در بازنویسی به 8 صفحه تغییر پیدا کرد. اما در متن تورینی یک بازیگر وجود دارد که ما بازیگران را به 8 نفر افزایش دادیم.

ساناز روشنی، فهیمه معین، امیرنیما الهی، علیرضا عاشوری، ارغوان دهقان، سینا میرجعفری، سعید نادری و شایان فیروزی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی ایفای نقش‏ می‏کنند.

گفتنی است، مهرنوش معصومی و معصومه روزی‏‌خواه به عنوان دستیاران کارگردان در این نمایش با فیروزی همکاری می‌کنند. خانه نمایش آو در میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهان‌مهر تا 11خردادماه میزبان این نمایش خواهد بود.