سم هیوین انتخاب شد تا در نقش پل نیومن جلوی دوربین برود.

پایگاه خبری تئاتر: سم هیوین که در سریال «بیگانه» نقش‌آفرینی کرده است، در یک فیلم زندگینامه‌ای در نقش پل نیومن بازی خواهد کرد.

این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده با عنوان فیلم زندگینامه‌ای پاتریشا نیل/ روالد دال شناخته می‌شود.

قرار است فیلمبرداری این فیلم در همین هفته آغاز شود. کیلی هاوس بازیگر سریال «بادیگارد» در این فیلم در نقش بازیگر آمریکایی پاتریشا نیل بازی می‌کند و هیو بونویل بازیگر «دانتون ابی» نیز در نقش همسر او روالد دال نویسنده بریتانیایی داستان‌های کودکانه ظاهر خواهد شد.

پل نیومن سال ۱۹۶۳ در فیلم «هاد» با پاتریشیا نیل هم‌بازی بود. نیل برای بازی در این فیلم برنده اسکار شد و نیومن هم برای همین فیلم نامزد اسکار را کسب کرد.

این فیلم که پیش‌تر قرار بود با عنوان «یک زندگی ناآرام» ساخته شود اوایل دهه ۱۹۶۰ را تصویر می‌کند و این زمانی است که دال نویسنده «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و نیل که بازیگر «صبحانه در تیفانی» بود، در حومه شهر در انگلستان زندگی‌می‌کردند و خانواده جوانشان را گسترش می‌دادند.

با این حال این زوج متفاوت که یکی بازیگری سرشناس و دیگری نویسنده‌ای صاحب‌نام بود حوادث تراژیکی را تجربه کردند.

این فیلم را جان هی کارگردان «آخرین کریسمس» کارگردانی می‌کند.

جدیدترین فیلم هیوین بازیگر ۳۹ ساله اسکاتلندی، کمدی سال ۲۰۱۸ با عنوان «جاسوسی که مرا قال گذاشت» بود. او با فصل پنجم سریال «بیگانه» که از فوریه روی آنتن می‌رود، دیده خواهد شد.

این بازیگر همین هفته در شوی شبانه جیمی فالن حضور یافت و درباره این شایعه که شاید او جیمز باند بعدی باشد گفت: فقط می‌توانم بگویم که جیمز باند نیستم. اما منتظر تماس هستم.