نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردی گالچران به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تیرماه 1393 در سالن "خلیج فارس" فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایشنامه «سیستم گرون هلم» بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده است و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می‌کشد و سیستم درنده خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی هم، جامعه بشری را کالبد شکافی می‌کند.

عوامل این اجرا هم متشکل از بازیگران (به ترتیب حروف الفبا): الهام پاوه‌نژاد،سینا رازانی،امیر حسین رستمی،رضا مولایی، تهیه کننده:آوا فیاض، برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی، دستیار کارگردان:مهدی بوسلیک، دستیارکارگردان و منشی صحنه:شیوا اردوئی، طراح لباس:مارال یکدل، طراح پوستر و بروشور:سینا افشار، مشاور رسانه‌ای:عسل عباسیان، عکاس:امیر حسین بزرگزادگان است.

«علیرضا کوشک جلالی» که تجربه اجرای همچون «خدای کشتار» را در کارنامه خود دارد، هم اکنون همین نمایشنامه را با گروهی دیگر از بازیگران در آلمان به روی صحنه برده است.

گالچران، نویسنده اسپانیایی، با این اثر که ترکیبی است از درام، کمدی و نمایش روان کاوانه جنایی، مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان ( بی‌کاری) را با خشونت تمام و در عین حال بسیار مفرح، به تصویر می‌کشد.

گفته می‌شود:این نخستین‌بار است که این نمایشنامه در ایران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای پیش‌خرید بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت «تیوال» مراجعه کنند.