جدول نمایش آثار در شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان منتشر شد که قرار است ۱۰ اثر منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران در آن نمایش داده شود.

پایگاه خبری تئاتر: جدول نمایش آثار شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان منتشر شد که طبق آن ۱۰ فیلم منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در این رویداد اکران می‌شوند. بر این اساس فیلم‌ها دوشنبه ۹ دی‌ تا چهارشنبه ۱۱ دی‌ هر روز در سینما اشراق، سینما هلال و تالار ملاصدرا در زاهدان نمایش داده می‌شود. فیلم‌های کوتاه «جونده»، «دابُر» و «نهایت راحتی» منتخب سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است که در روز اول جشنواره «آسوریک» نمایش داده خواهد شد.

فیلم‌های کوتاه «فیلمرغ»، «مکان‌ها»، «یکدیگر» و «عزیز» ۴ اثر منتخب دیگر از سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است که در روز دوم شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان اکران می‌شود. همچنین ۳ فیلم کوتاه «آنترال»، «ویژگی گم شده» و «برادری» نیز از منتخبان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است که در سومین روز جشنواره نمایش داده خواهد شد. جزییات برنامه نمایش آثار در جشنواره «آسوریک» در وب سایت انجمن سینمای جوانان زاهدان (www.iycszah.ir) درج شده است. شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» از تاریخ ۹ الی ۱۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ به مدت چهار روز در استان سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با حضور استان‌های ( خراسان شمالی، سمنان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، تهران و سیستان و بلوچستان) توسط انجمن سینمای جوانان ایران دفتر زاهدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.