سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» با اشاره به انجام تمرین‌های تئاتری با حضور هنرمندان جوان افغانستانی برای تولید اثری نمایشی و اجرای آن در سال 93 خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر:  حمید پورآذری درباره فعالیت‌های اجرایی گروه تئاتر «پاپتی‌ها» در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: حدود 5 تا 6 ماه است که با هنرمندان جوان مهاجر افغانستانی در حال تمرین هستیم که البته هنوز به متن خاصی نرسیده‌ایم. تمرینات بر مبنای دغدغه‌های خود اعضای گروه انجام می‌شود و شاید در آینده به یک نمایشنامه برسیم.

وی درباره سرانجام و خروجی این تمرینات و احتمال تولید اثری نمایشی یادآور شد: ما قصد داریم خروجی این تمرینات را سال آینده در قالب اثری نمایشی روی صحنه ببریم. در این تمرین‌ها به همراه اعضای گروه به دنبال تجربه‌ای متفاوت از کارهای قبلی هستیم و هنوز نمی‌دانیم که به این تجربه جدید دست پیدا خواهیم کرد یا نه.

سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» درباره وضعیت فستیوال «پاپتی‌ها» و احتمال برگزاری دوره سوم آن تأکید کرد: در مقطعی از زمان که گروه اجازه کار و فعالیت نداشت، 2 دوره فستیوال تئاتر «پاپتی‌ها» را برگزار کردیم. این فستیوال تئاتری در اصل یک موقعیت بود برای اعضای گروه که در آن شرایط بتوانند فعالیت کنند.

پورآذری ادامه داد: در حال حاضر برگزاری فستیوال «پاپتی‌ها» دیگر موضوعیت و معنا ندارد و تنها مختص آن دوره از زمان بود که گروه اجازه فعالیت و کار نداشت. ضمن اینکه در حال حاضر آنقدر تعداد فستیوال‌ها زیاد شده که دیگر برگزاری فستیوال ارزشی ندارد.