مریم کاظمی، دبیر شورای داوری خانه تئاتر در ارتباط با گفتگوی منتشر شده در خبرگزاری کار ایران با ایرج راد با محوریت شکایت‌های متعدد از یک کارگردان جوان توضحاتی ارائه کرد.

پایگاه خبری تئاتر: دبیر شورای داوری خانه تئاتر در ارتباط با گفتگوی منتشر شده در خبرگزاری کار ایران با ایرج راد با محوریت شکایت‌های متعدد از یک کارگردان جوان توضحاتی ارائه کرد.

در توضیح دبیر شورای داوری خانه تئاتر که در پی انتشار گفتگو با ایرج راد - رئیس هئیت مدیره خانه تئاتر - و پی‌گیری سرنوشت کارگردان یا تهیه‌کنندگانی که پس از اتمام آثار نمایشی از پرداخت دستمزد عوامل گروه سرپیچی می‌کنند آمده است:

در رابطه باخبر مصاحبه آقای "ایرج راد" مدیرعامل خانه تئاتر در مورد پرونده‌های شورای داوری به طور کلی و اظهارات‌ خبرنگار ایلنا در اشاره به پرونده شکایت عوامل یک نمایش (بدون ذکرنام)، لازم به توضیح است که این پرونده فوق،(بدون ذکر نام) در شورای داوری خانه تئاتر مفتوح و در حال بررسی است و هنوز نتیجه‌گیری نهائی‌منجربه صدور حکم صورت نگرفته است.

لذا اظهارات عوامل پرونده شاکیان در مطبوعات و رسانه‌ها اقدامی شخصی و خود جوش بوده و الزاما نظرات شورای داوری‌خانه تئاتر نمی‌باشد.

شورای داوری خانه تئاتر ازهمه همکاران نمایشی انتطار دارد به این نکته توجه کنند: مراجعه به شورای داوری و شکایت کتبی از کارگردان، تهیه کننده یا دیگر عوامل یک پروژه نمایشی، به معنی تفویض اختیار به داوران شورا جهت رسیدگی به اختلافات فیمابین خواهد بود و گاهی با عدم همکاری طرفین دعوی رسیدن به توافق عادلانه طولانی می‌شود.

مریم کاظمی- دبیر شورای داوری خانه تئاتر