نیمه تاریک ماه، به کارگردانی داوود بنی اردلان با اضافه شدن دو بازیگر جدید از یکشنبه ۱۵ دی ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه ملک مجددا روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: روزبه حصاری، المیرا دهقانی، بهزادعمرانی، رامونا شاه، سام کبودوند، حسین کشفی اصل و نیکی مظفری از جمله بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش روانشناسانه اجتماعی، پیش از این آبان و آذر ۹۸ در تالار حافظ روی صحنه رفته و گفته می‌شود در طول ۲۴ اجرا، جزو پرفروش‌ترین تئاترهای پاییز امسال بوده است.

داود بنی اردلان، کارگردان «نیمه تاریک‌ماه» کارگردانی نمایش های «دوباره اون آهنگو بزن سام» نوشته وودی آلن و «مکاشفات شخصی ۲» را به عهده داشته است. این کارگردان تئاتر، پاییز امسال در تجربه ای متفاوت نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را بر اساس فیلمنامه فیلم ایتالیایی «غریبه های کامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورد و روی صحنه برد. به گفته بنی اردلان استقبال مخاطبان از این نمایش، انگیزه‌ای برای تولید مجدد آن شده‌است.

در خلاصه داستان نمایش آمده: «نیمه تاریک ماه» داستان دغدغه رابطه‌های این روزهای ماست؛ اقتباسی از فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار » و حکایت چند زوج جوان است که برای شام دور هم جمع می شوند. همه آنها تا شب مهمانی، تصورشان بر این است که زندگی کامل و عاشقانه‌ای دارند، اما...

دیگر عوامل اصلی نیمه تاریک ماه، عبارتند از:تهیه‌کننده و کارگردان: داود بنی اردلان،مجری طرح: لیلاجعفری (پن استودیو)،دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: ایمان یزدی،مدیر رسانه و مشاور تبلیغات: فرنوش آبا،تیزر: پن استودیو،گرافیست: نیما فراهانی،عکاس: شیرین جهان‌زاده، راضیه بنی اردلان،مدیر صحنه: ابوذر نعمتی،مجری دکور: موسسه تخصصی و طراحی و ساخت کوازینگو.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت tik8.com مراجعه کنند.