پیش‌تر قرار بود نمایش «طلسم صبح‌گل» فروردین ماه و بعد از پایان تعطیلات نوروزی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود که این امکان تا امروز میسر نشد.

پایگاه خبری تئاتر: قطب‌الدین صادقی که با اجرای نمایش "طلسم صبح‌گل" در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت؛ به‌رغم پی‌گیری‌ها همچنان موفق به دریافت زمان دقیق اجرا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این پژوهشگر، مدرس دانشگاه و کارگردان تئاتر با بیان اینکه مدتی پی‌گیر اجرا بوده اما مسئولان حتی زمان مشخصی به او اعلام نمی‌کنند؛ عنوان کرد: به‌رغم پی‌گیری‌هایی که انجام دادم تا این لحظه فقط به من گفته شده بعد از اتمام تعطیلی سالن اصلی تئاترشهر برای بازسازی امکان اجرا فراهم می‌شود اما متاسفانه حتی تاریخ دقیق نمی‌دهند که بتوانیم برای آغاز تمرین‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من ازجمله کارگردان‌هایی هستم که مدت‌ زیادی است در مجموعه تئاترشهر اجرایی نداشتم و به‌خاطر به هم ریختگی‌های موجود گروه از هم پاشیده و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

طبق گفتگوهای منتشر شده از قطب‌الدین صادقی در رسانه‌ها پیش‌تر قرار بود نمایش «طلسم صبح‌گل» فروردین ماه و بعد از پایان تعطیلات نوروزی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برود که این امکان تا امروز میسر نشده است.

چهره‌های شناخته ‌شده‌ای چون رضا فیاضی، حسن دادشکر، سیروس همتی، مجید علم‌بیگی، ژاکلین آواره، روشنک کریمی، مهدی زمین پرداز، سامان دارابی، الهه شه‌پرست، سپیده دستینه، امین اکبری‌نسب، بنیامین بخشی‌زاد و عظیم موسوی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: فرانک حسینی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مریم علیخانی منشی صحنه، مجید لشگری ساخت دکور، الهام شعبانی طراح لباس، مسعود سخاوت دوست آهنگساز، لیلا جعفری عکاس.