«هانس زیمر» آهنگساز برنده اسکار و چهار جایزه گرمی، موسیقی متن بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمز باند» را خواهد ساخت.

پایگاه خبری تئاتر: این آهنگساز آلمانی و پرآوازه سینمای جهان در حالی به عنوان آهنگساز فیلم جدید «زمانی برای مُردن نیست» انتخاب شده که پیش از این «دان رومر» آهنگساز این فیلم معرفی شده بود اما به سبب اختلافات هنری از این پروژه سینمایی جدا شده است.

«زیمر» در سه دهه فعالیت هنری‌اش برای بیش از ۱۵۰ فیلم موسیقی متن نوشته است که برخی از آن‌ها جزو آثار تحسین‌شده موسیقی فیلم به‌شمار می‌آیند.

از مهم‌ترین آثار او می‌توان به «مرد بارانی» (۱۹۸۸)، «شیرشاه» (۱۹۹۴)، «مد خون» (۱۹۹۵)، «شاهزاده مصر» (۱۹۹۸)، «گلادیاتور» (۲۰۰۰)، «آخرین سامورایی» (۲۰۰۳)، «بتمن آغاز می‌کند» (۲۰۰۵)، مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» (۲۰۰۷-۲۰۰۳)، «رمز داوینچی» (۲۰۰۶)، «فراست/نیکسون» (۲۰۰۸)، «شوالیه تاریکی» (۲۰۰۸)، «شرلوک هولمز» (۲۰۰۹) و «تلقین» (۲۰۱۰)، «دانکرک» (۲۰۱۷)، «بلیدرانر» (۲۰۱۷) و «شیرشاه» (۲۰۱۹) اشاره کرد و تاکنون یک جایزه اسکار (شیرشاه)، دو جایزه گلدن گلوب‌، چهار جایزه گرمی، یک جایزه موسیقی آمریکا و یک جایزه تونی کسب کرده است و در سال ۲۰۱۰ ستاره‌ای به نامش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت شد.

در بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا»، «دنیل کریگ» برای آخرین بار در نقش مامور ۰۰۷ بازی خواهد کرد و در کنارش «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته‌اند.