مهدی کوشکی از اعلام انصراف خود از جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان تئاتر با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبر انصراف اجرای نمایش خود را در جشنواره بین المللی تئاتر فجر داد که متن نامه او به شرح زیر است:

اینجانب "مهدی کوشکی" طراح و نویسنده و کارگردان نمایش "شک" با احترام، انصراف خود و گروهم را از اجرای این نمایش در سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام میکنم. :هر گاه بر صحنه ى تئاتر قدم مى گذارم 

پر از احساس پر از اشتباه و کودکى نادان و دانشمندى توانمند مى شوم، تئاتر وجودش پر از نفس زدایش دیکتاتورى و تک محورى ایست. حتى اگر روزى مجبورم کنند که بر صحنه نباشم، صحنه را در قلبم مى سازم و بر آن با مفاهیم بازى مى کنم، خود غلط بودن و ذهن اسایشى و تن هاى درست و غلط را که مى سازم نیک بر پیشانى مى سایم. قطعا که تئاتر و تماشاگرش به ما نیاز ندارند و این ماییم که بر ما منت مى نهد که پاهای پر ترسمان را بر صحنه بگذاریم و تن شاید تماشایى مان را ببینند. بیشتر از هر چیز پایان نمایش را دوس دارم انجا که بى شخصیت در بى پیرایه تهى از جسم پیش روى مخطاب و همتراز و هم سان او مى ایستیم که ستایشش کنیم که ما را دیده در جسم یا زیبایى دیگر از چوب و تخته که شاید از زشتى ها براى او ساخته باشیم. *اما اکنون در مقابل صورت غمگین کشور و این قلب های شکسته، علاقه ای به شرکت در این جشنواره ندارم و با همدلی تمام اعضای گروه نمایش "شک" از جشنواره تئاتر فجر و این رویداد کناره گیری میکنیم. 

با آرزوی موفقیت برای گروه های نمایشی در جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر