در پی جاری شدن سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان که منجر شده تعدادی از روستاهای این استان زیر آب بروند، انجمن هنرهای نمایشی استان نامبرده با اختصاص یک شماره حساب، آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

پایگاه خبری تئاتر: متن این دعوت نامه به شرح زیر است: انجمن هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان با تاسف و تالم فراوان ضمن ابراز همدردی  با آسیب دیدگان خسارات مادی و معنوی ناشی از سیل ضایعه جان باختن عده‌ای از هم‌استانی‌های عزیزمان در حادثه تلخ و تأسف آور جاری شدن سیلاب برای درگذشتگان از درگاه خداوند رحمان طلب مغفرت و شفای عاجل برای مصدومین و برای بازماندگان طلب صبر و شکیبایی آرزومندیم.

 انجمن نمایش استان با عنایت به وضعیت بحرانی در مناطق سیل‌زده به منظور امدادرسانی به مردم عزیز بلوچستان و انجام وظیفه انسانی و اخلاقی و خداپسندانه، در محل ساختمان انجمن هنرهای نمایشی واقع در شهید برفی ۱۹ (دانشجو۳۴)آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی هنرمندان و سایر هموطنان عزیز است. 

همچنین بر این اساس با توجه به نیازسنجی‌های اولیه  این انجمن آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های نقدی اعلام می‌کند.

شماره حساب :۶۷۰۵۵۰۲۲۰۱۰۰۲۰۴۸۸۹۶۱۹۰۰۱ نزد بانک اقتصاد نوین به نام انجمن هنرهای نمایشی استان.

مجتبی رضایی مدیر انجمن هنرهای نمایشی این استان نیز در گفتگویی با ایسنا تاکید دارد که این انجمن با انتشار عکس و فیلم از اقلام خریداری شده، این اطمینان را به مردم می‌دهد که کمک‌های انان به مردم سیل‌زده استان رسیده است.