نمایش «دو یک به نفع بارسلونا» به نویسندگی و کارگردانی مهسا غفوریان از ۲۹ اردیبهشت ماه به روی صحنه رفته و تا ۷ تیرماه سال جاری (ساعت 18.30) در کارگاه تئاتر شمایل مشهد ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «دو یک به نفع بارسلونا» به نویسندگی و کارگردانی مهسا غفوریان از ۲۹ اردیبهشت ماه به روی صحنه رفته و تا ۷ تیرماه سال جاری (ساعت 18.30) در کارگاه تئاتر شمایل مشهد ادامه خواهد داشت.

این نمایش در سال گذشته موفق به دریافت ۱۲ جایزه از جشنواره تئاتر استانی و همچنین جشنواره تئاتر مناطق امسال شده و با کسب رتبه اول کارگردانی به عنوان نمایش برگزیده به سی و دومین جشنواره بین المللیِ تئاتر فجر راه یافته و در ۸ بهمن ماه 1392 در سالن کارگاه نمایش تئاتر شهر تهران در دو نوبت در دو «بخش تئاتر مناطق» و «مسابقه مرور ایران» اجرا شده است.

در این نمایش ۹۰دقیقه ای، مهدی ضیاءچمنی، حسام غلامی بیرق‌دار، سحر محمودیان، حمید‌رضا حافظ شجری و مهسا غفوریان بازی می کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:  مدیرصحنه: احسان نگهبان، منشی صحنه: گلارا غفرانی و مهتاب قجاوند، مدیر اجرایی: مهیار غازی، علی احمدی، طراح صحنه: مهسا غفوریان، طراح لباس: مهشید غفوریان، طراح گریم: نیلوفر قرائی، طراح پوستر و بروشور: مهسا غفوریان، عکاس: محمد واحدی، انتخاب موسیقی: مهدی ضیاءچمنی، تنظیم موسیقی و افکت: بهمن یاوریان، صدای گزارش گر: الیاس نوعی، ساخت و اجرای دکور: فرامرز احمدی افزادی و مصطفی داوطلب نظام و مسئول روابط عمومی و فروش اینترنتی: محمد جواد عبدی است.