طراح پیشکسوت و عضو هیأت انتخاب اقلام تبلیغاتی تئاتر فجر، معتقد است وجود نظرات و سلایق متعدد در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات در تئاتر ایران یک نقطه قوت است.

پایگاه خبری تئاتر: «قباد شیوا»، طراح پیشکسوت و عضو هیات انتخاب بخش اقلام تبلیغاتی تئاتر فجر درباره معیارهای هیات انتخاب این بخش توضیح داد: ایده اولیه موضوع مورد توجه ما در انتخاب آثار دریافتی در بخش اقلام تبلیغاتی تئاتر بود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از واژه اطلاع‌رسانی بهتر از تبلیغ در حوزه نمایش است، بیان کرد: امسال برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شاهد اختصاص بخشی مستقل برای اقلام تبلیغاتی تئاتر هستیم و در سال‌های آینده مطمئنا کیفیت آثار دریافتی بهتر خواهد شد. زیرا اولین دوره معمولا آزمون و خطا  دارد.

این هنرمند ادامه داد: ما در ایران سلایق متعدد و متنوعی داریم که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانیم به نتایج مطلوب‌تری در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات در تئاتر ایران برسیم و این اتفاقا یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

شیوا همچنین خاطر نشان کرد: گامی که جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در زمینه توجه به اقلام تبلیغاتی برداشته، بسیار مهم است و حتما در سال‌های آینده بر ارتقای کیفیت اقلام اطلاع‌رسانی تئاتر ایران تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.