یکی از گروه‌های فشار پس از اجرای سی‌ویکم نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نامه‌ای را ارسال کرد که در آن نامه آمده بود که در این کار از الفاظ تند و نادرست استفاده می‌شود و ارکان خانواده را تهدید می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: خبر: یکی از گروه‌های فشار پس از اجرای سی‌ویکم نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نامه‌ای را ارسال کرد که در آن نامه آمده بود که در این کار از الفاظ تند و نادرست استفاده می‌شود و ارکان خانواده را تهدید می‌کند.

تحلیل خبر:

یک: در متن خبر آمده است یکی از گروه‌های فشار، یعنی این گروه که نامه داده است یکی از چند تا چندصد تا یا هزاران گروه فشاری است که آزادانه فعالیت می‌کنند.

دو: معلوم می‌شود دلواپسی فقط دلواپسی هسته‌یی نیست بلکه دلواپسی هنری و خانوادگی هم هست.

سه: مشخص است گروه‌های فشار وقت کافی دارند و تئاتر هم می‌بینند.

چهار: معلوم است که گروه‌های فشار اگر وقت هم نداشته باشد که تئاتر بییند اما اطلاعات‌شان کامل است.

پنج: آشکار است گروه فشار مربوطه اصلا به حضور فیزیکی در محل اعتقاد ندارد و در مراحل اولیه سعی می‌کند با نامه‌نگاری فشار بیاورد.

شش: پیداست گروه فشار مربوطه همان اول نخواسته مداخله حضوری کند بلکه تا اجرای سی‌ویکم به هنرمندان نمایش مهلت توبه داده است.

هفت: بدیهی است گروه فشاری که به جای حضور قاطع در محل، نامه می‌نویسد از آن گروه‌هایی است که زیاد به بهشت زوری اعتقاد ندارد وگرنه تا به حال هنرمندان این نمایش صد بار راه بهشت را رفته بودند و آمده بودند.

هشت: اظهر من الشمس است که گروه فشار یادشده بسیار نگران ارکان خانواده است. البته از نگرانی این گروه‌ و گروه‌های دیگر هنگام نام بردن از فلان در ضرب‌المثل آن فلان را لولو برد مدارکی در دست نیست.

نه: گروه‌های فشار همیشه نامه نمی‌نویسند گاهی زنگ هم می‌زنند.

ده: گرهی را که با نامه می‌توان باز کرد باید با همان نامه باز کرد. همیشه به حضور فیزیکی نیاز نیست، گاهی استفاده از علم شیمی هم بد نیست.

یازده: از برخورد خوب این گروه فشار محترم با هنرمندان تئاتر کشور ممنونیم. تا باشد از این فشارها!

باقی بقای‌تان!


منبع: خبرگزاری ایسنا