نمایش «این سوی مرز» روایت مشکلات مهاجرین افغانستانی در ایران است که با کارگردانی ابراهیم حیدری و نصرالله حیدری، ۲۲ خرداد ماه در شهرستان کرج روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «این سوی مرز» کاری از ابراهیم حیدری و نصرالله حیدری 22 خرداد ماه امسال در سالن فرهنگسرای مبعث روی صحنه می‌رود.

این نمایش که به همت انجمن هنرمندان و فرهنگیان قلب آسیا اجرا می‌شود، روایت مهاجرین افغانستانی و بیان مشکلات آن‌ها در ایران است، مشکلاتی چون نداشتن امکانات و یک سری محدودیت‌ها و همچنین بیان دغدغه‌های خانواده‌های افغانستانی و مشکلات و گرفتاری‌هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند در این نمایش اجرا می شود.

عیسی حسینی، بشیرنیک‌زاد، ابراهیم حیدری، نصرالله حیدری، سکینه حسینی، معصومه امیری، نازدانه بربری، فاطمه ابراهیمی و زکیه امیری بازیگران این نمایش «این سوی مرز» هستند، همچنین عاطفه حیدری، متین حیدری، علیرضاحیدری، الناز حیدری نیز به عنوان بازیگران خردسال گروه را یاری می‌دهند. دیگر عوامل گروه عبارتند از: بازیگردان عیسی حسینی، نورپرداز و جلوه‌های ویژه محمد حیدری، گریم سمیه نظری، طراح و گرافیست مرضیه حسنی، موسیقی ابراهیم حیدری، عکاس  محمد نعیم غلامی و باران شریفی، طراح صحنه و آکساسوار  مریم رضایی، طراح لباس و روابط عمومی نصرالله حیدری.

به گفته ابراهیم حیدری نمایش «این سوی مرز» با هزینه شخصی آماده اجرا شده و قرار است در استان‌های البرز،‌ قم، تهران، قزوین و چند شهر دیگر از جمله شهر ری روی صحنه برود. حیدری تاکید دارد این نمایش یک اثر جذاب و تماشایی همراه با طنز و هیجان‌انگیز است.

اولین اجرای این نمایش، 22 خرداد ماه 93 ساعت 15 در سالن فرهنگسرای مبعث به نشانی کرج، ماهدشت، میدان شهرداری روی صحنه می‌رود.