هادی مرزبان کارگردان نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» با اشاره به حضور مجددش در دادگاه فرهنگ و رسانه به همراه فرزانه کابلی ابراز امیدواری کرد که مشکلات پیش آمده برای این اثر نمایشی که منجر به توقیف آن شده است، برطرف شود.

پایگاه خبری تئاتر:  هادی مرزبان کارگردان «تانگوی تخم‌مرغ داغ» درباره حضور در دادسرا برای رفع مشکلات پیش‌آمده برای این اثر نمایشی گفت: روز گذشته به همراه علی نصیریان در دادگاه فرهنگ و رسانه حضور پیدا کردیم اما هنوز تکلیف اجرای نمایش مشخص نشده است بنابراین امروز دوشنبه 19 خرداد ماه من و به همراه فرزانه کابلی از دیگر بازیگران این نمایش باید برای پیگیری وضعیت اجرای نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» دوباره به دادسرا برویم.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات این نمایش برطرف شود و ما بتوانیم اجراهای باقی مانده را سپری کنیم. متاسفانه با اتفاقات پیش آمده و مشخص نشدن وضعیت نمایش ما داریم زمان را از دست می دهیم و تنها چند روزی به اتمام زمان اجرای «تانگوی تخم مرغ داغ باقی مانده است.

روز گذشته 18 خرداد ماه مدیرکل هنرهای نمایشی شخصا به همراه مشاور حقوقی اداره کل و نماینده‏ای از معاونت امور هنری در دادسرا حضور پیدا کرده و اطلاعات و توضیحات لازم را در خصوص نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» در اختیار قوه قضاییه قرار دادند.

اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نوشته زنده یاد اکبر رادی بعد از 33 اجرا در تاریخ 16 خرداد ماه متوقف شد و مشخص نیست که می تواند تا آخر خرداد ماه به اجرای خود در تالار وحدت ادامه دهد یا نه. عنوان شده این اثر نمایشی به دلیل استفاده از دیالوگ های نامناسب اجازه به اجرا رفتن پیدا نکرده است.

این نمایش با کارگردانی هادی مرزبان و بازی بازیگرانی همچون علی نصیریان، فردوس کاویانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، لیلا برخورداری و... در تالار وحدت روی صحنه بود.