در حالی که رسانه ها همچنان مشغول حدس و گمانه زنی درباره انتخاب بازیگر جدید نقش جیمز باند هستند، آخرین فیلم از این سری با بازی دانیل کریگ بزودی روی پرده خواهد رفت.

پایگاه خبری تئاتر: «زمانی برای مردن نیست» No Time to Die به کارگردانی کری فوکوناگا به عنوان آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند قرار است از دهم آوریل ۲۰۲۰ (جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹) روی پرده رود.

نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد و فیبی والربریج فیلمنامه بیست و پنجمین نسخه جیمز باند را بر پایه اثر ایان فلمینگ نوشته اند و کریستوفر والتز، رامی مالک، لئا سیدوکس، نائومی هریس، جفری رایت (هنرپیشه)، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار و آنا د آرماس دیگر بازیگران اصلی آن هستند.

در این فیلم جیمز باند دوباره برای انجام یک مأموریت جاسوسی بازمی گردد. او که تصمیم گرفته با کنار گذاشتن شغل پر هیجانش تا پایان عمر به استراحت بپردازد، با دعوت دوست قدیمی اش فلیکس لِیتِر(جفری رایت) که یک مأمور عالی رتبه سازمان سیاست و طرح درخواست کمک از سوی او، در صدد تعقیب و دستگیری یک شرور مسلح و مرموز برمی آید که با سوءاستفاده از فناوری های جدید جنگی، در تلاش برای خرابکاری و جنایت است.

وقایع این فیلم مدتی پس از اتفاقات فیلم قبلی، «اسپکتر» Spectre محصول ۲۰۱۵ روی می دهند. دورانی که باند دنیای جاسوسی را پشت سر گذاشته تا زندگی جدیدی را با روانشناس فرانسوی مادلین سوان (با بازی لئا سیدوکس) در کشور جامائیکا پی بگیرد.

هر چند تهیه کننده «زمانی برای مردن نیست» می گوید عشق این دو در فیلم جدید جیمزباند بشدت سابق نیست!

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند با بودجه ای ۲۵۰ میلیون دلاری در لوکیشنهای نروژ، ایتالیا، انگلستان و جامائیکا فیلمبرداری شده است.