ارژنگ امیرفضلی گفت: به دلیل این‌که به بازی‌های جام‌جهانی فوتبال و ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم، ترجیح دادیم امروز 19 خردادماه آخرین شب اجرای نمایش ˝شب بخیر کیارستمی˝ باشد.

پایگاه خبری تئاتر:  ارژنگ امیرفضلی بازیگر نمایش" شب بخیر کیارستمی"  گفت: من و خسرو احمدی سالیان سال دوست هستیم، قرار بود در حوزه تئاتر کاری انجام دهیم. علی احمدی پسر خسرو طرحی داشت و آن را پیشنهاد داد از آنجایی که طرح خوبی بود، فرهاد نقدعلی نوشت و ما آن را روی صحنه بردیم.

او با اشاره به استقبال از این نمایش و پرمخاطب شدن آن و داستان نمایش اظهار کرد: این نمایش سال گذشته در کافه تریای سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت و عنوان پر مخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین نمایش محیطی سال 92 را از آن خود کرد، همیشه در ابتدای این نمایش از مخاطبانی که کار را می‌بینند، خواهش می‌کنیم که برای کسی کار را تعریف نکنند، چرا که باید این کار دیده شود و اگر کمی از خط داستان لو برود عملا کل نمایش لو رفته است. اما خط کلی داستان همانطور که از نام آن پیداست درباره دو دوست بازیگر است که با یکدیگر در کافه‌ای قرار می‌گذارند و در خصوص گذشته کاری خود و آمال و آرزوهایشان صحبت می‌کنند. اما در این میان مسائلی پیش می‌آید که مخاطب در طول اجرا با آن مواجه خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی "شام عروسی" در ادامه درباره ادامه اجرای این نمایش عنوان کرد: با توجه به این که کار پرمخاطبی بود اما تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهیم داشت و در واقع امروز دوشنبه آخرین اجرای این نمایش خواهد بود. به دلیل این‌که به بازی‌های جام‌جهانی فوتبال و ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم، ترجیح دادیم کار متوقف شود تا بعد از این دوماه تصمیم بگیریم که این نمایش را ادامه بدهیم یا خیر. از سوی دیگر درگیر کارهای جدید هستیم و این موضوع کمی ادامه کار را سخت می‌کند. از سرگیری دوباره این نمایش نیازمند فکر و تامل است.

امیرفضلی درباره آینده و کارهای جدید خود نیز گفت: در سینما که کار جدیدی ندارم. در تلویزیون هنوز چیزی نمی‌دانم و اتفاق جدیدی رخ نداده است. اما در حوزه تئاتر احتمالا کار دیگری با خسرو احمدی شروع کنیم. ضمن اینکه کار دیگری هم با یکی از بزرگان سینما، تئاتر و تلویزیون در دست دارم اما فعلا نمی‌توانم درباره آن صحبتی داشته باشم.

ارژنگ امیرفضلی و خسرو احمدی در نمایش ˝شب بخیر کیارستمی˝ نقش آفرینی می‌کنند و طراحی لباس و صحنه را نسیم تقی‌پور و دستیاری کارگردان این نمایش را سجاد باقری به عهده دارند.

این نمایش تا 19 خرداد ماه، در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.