کانون فیلم خانه سینما، در برنامه جدید خود، امروز فیلم مستند «گل گلاب به روایت هما» ساخته هومن ظریف را نمایش خواهد داد.

پایگاه خبری تئاتر: «گل گلاب به روایت هما» درباره حسین گل گلاب، سراینده سرود «ای ایران» است و این نخستین نمایش فیلم محسوب می‌شود. این برنامه در تاریخ یکشنبه ۶ بهمن، ساعت ۱۸، در سالن سیف‌الله داد در خانه سینما برگزار می‌شود و پس از نمایش هم رضا صائمی، دکتر فرهاد ممتاز (کارشناس موسیقی) و فیلم‌ساز در نشستی درباره فیلم و موضوع آن صحبت خواهند کرد.

هومن ظریف پیش از این مستند «مرز پرگهر» را ساخته و فیلم جدید او، دربرگیرنده عکس‌ها، اسناد مکتوب و گفته‌های هما گل گلاب و اسلایدهایی است که با همکاری فرهنگ بقایی و غزاله امامی در کتاب «مرزپرگهر» و این مستند ثبت شده است. علاوه بر این، ریل‌های صدا و نسخه‌های شانزده و هشت میلی‌متری فیلم‌هایی که به همت فیلمخانه ایران تبدیل شده، در این مستند مورد استفاده قرار گرفته است.

عوامل فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین‌گر: هومن ظریف، تصویربرداران: محمد ثریا و هومن ظریف، صدابردار:میلاد درویش، مشاوران تدوین: امیرهادی ملک اسماعیلی و پرهام وفایی.
حضور در این برنامه کانون فیلم خانه سینما، برای همه، آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی خانه سینما، واقع در خیابان بهار جنوبی، پایین‌تر از سمیه، خیابان سمنان، شماره ۲۹ مراجعه کنند.