ورود «جنتلمن‌ها» به باکس آفیس هم نتوانست جلوی قدرت «پسران بد» را بگیرد و این فیلم بار دیگر صدر جدول فروش آمریکا را در اختیار گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: ویل اسمیت و مارتین لارنس در ادامه فیلم «پسران بد» توانستند از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در بازار داخلی عبور کنند و به راحتی در دومین هفته اکران این فیلم، همچنان صدر باکس آفیس را در اختیار داشته باشند.

فیلم «پسران بد تا آخر عمر» در دومین هفته اکرانش ۳۴ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش را از ۱۲۰ میلیون دلار هم فراتر ببرد. با محاسبه فروش بین‌المللی این فیلم جمع فروش آن اکنون به ۲۱۵ میلیون دلار رسیده است.

در جایگاه دوم نیز فیلم «۱۹۱۷» سم مندس جای دارد که ۱۵.۸ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش در بازار داخلی آمریکا را به رقم ۱۰۴.۲ میلیون دلار رساند. این فیلم با احتساب فروشش در ۵۰ بازار خارجی تاکنون ۲۰۰ میلیون دلار در جهان فروش کرده است.

«دولیتل» یونیورسال نیز در مکان سوم جای گرفت و ۱۲.۵ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش را به ۴۴ میلیون دلار برساند. رابرت داونی جونیور بازیگر این فیلم است.

با وجود اینکه «جنتلمن‌ها» نیز افتتاحیه خوبی داشت اما نتوانست با ۱۱ میلیون دلاری که از نمایش در ۲۱۶۵ سالن سینما کسب کرد جایگاهی بیشتر از چهارم کسب کند.

این فیلم در بازار بین‌المللی هم ۲۲.۵ میلیون دلار فروخت.این کمدی به کارگردانی گای ریچی با بازی متیو مک‌کانهی، چارلی هانام و هنری گلدینک درباره امپراتوری ماریجوانا در لندن ساخته شده است. این فیلم که امتیاز B+ را در سایت روتن تومیتوز کسب کرده و بیشتر مردان بالای ۳۵ سال را هدف قرار داده است.

«جومانجی: سطح بعدی» ‌سونی نیز در هفتمین هفته اکرانش با فروش ۷.۹ میلیون دلار دیگر جایگاه پنجم را در اختیار دارد. این فیلم در مجموع ۲۸۳.۴ میلیون دلار در بازار آمریکا و ۷۳۷.۴ میلیون دلار در سطح جهان فروخته است.

فیلم تریلر «چرخش» از کمپانی یونیورسال که این هفته اکران شد با فروش ۷.۳ میلیون دلار جایگاهی بهتر از ششم به دست نیاورد. البته افتتاحیه این فیلم خیلی بیشتر از «گربه‌ها» فیلم بزرگ شکست خورده همین کمپانی بود. این فیلم که برمبنای داستان روح تسخیر شده‌ای از سال ۱۹۸۹ است، داستان یک پرستار را روایت می‌کند که باید از ۲ بچه یتیم مراقبت کند.

فیلم سینمایی «انگل» هم موفق شده است تا مجموع فروشش در آمریکا را به ۳۰ میلیون دلار برساند.

با رسیدن به آخرین هفته اکران در ژانویه باید گفت فروش این ماه ۱۲ درصد بیشتر از همین مقطع در سال ۲۰۱۹ بوده است. انتظار می رود با اکران فیلم‌های جدید در ماه فوریه این روند ادامه پیدا کند.