عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو برای دریافت متون نمایشی و پیشنهادهای اجرایی هنرمندان در سال ۱۳۹۹ فراخوان داد.

پایگاه خبری تئاتر: این مجموعه نمایشی با اعلام فراخوان اجرا در سال ۱۳۹۹ اعلام می‌کند، پذیرای متون نمایشی و پیشنهادهای اجرایی هنرمندان در سال آتی خواهد بود.

عمارت نوفل‌لوشاتو طی ۱۰ ماهی که از سال ۱۳۹۸ گذشت، میزبان تئاترهای بین‌المللی، حرفه‌ای، دانشجویی، نمایشنامه‌خوانی و جشنواره‌های متعددی از جشنواره تئاتر دانشگاهی گرفته تا جشنواره‌های خصوصی افرا، آرخه، ثمر و موندا بوده و در روزهای پیش‌رو سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

این مجموعه نمایشی، حمایت از گروه‌های جوان، هنرمندان فعال استان‌ها و همچنین تجربه‌های نو را برای سال آینده در دستور کار دارد. در کنار آن، سالن یک عمارت نوفل‌لوشاتو مانند روال این چند سال پذیرای پیشنهاد اجرای اساتید، مدرسان و هنرمندان باسابقه است.

عمارت نوفل‌لوشاتو از هنرمندان علاقه‌مند دعوت می‌کند از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن تا پایان دهه اول اسفند سال‌جاری، متون نمایشی یا فیلم اجرای کامل نمایش‌شان را همراه با فرم‌های درخواست تکمیل شده به واحد اداری این مجموعه به نشانی تهران، خیابان نوفل‌لوشاتو، بن‌بست زیبا پلاک ۱ ارسال کنند. همچنین ایمیل عمارت نوفل‌لوشاتو به نشانی nofelluchatou@gmail.com در دسترس هنرمندان خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرای نمایش در سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۴۸۳۷۴۲ و ۰۲۱۶۶۹۵۲۶۰۰ تماس بگیرند.