نمایش «مارلون براندو» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج بر و با حضور فرید قبادی در نقش براندو، علاوه بر اجرا در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر، به اجراهای عمومی خود در سال جاری ادامه می دهد.

پایگاه خبری تئاتر: مهران رنج بر نویسنده و کارگردان نمایش «مارلون براندو» که تابستان سال جاری در تماشاخانه سپند در قالب اجرای عمومی به صحنه رفته بود و حالا قرار است در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شود، درباره تغییرات ایجاد شده در نمایش نسبت به اجرای عمومی آن گفت: اجرای نمایش به لحاظ بازیگر و ریتم تغییراتی داشته است و در ضمن فضای نمایش پیچیده تر شده است. اضافاتی در اجرای عموم «مارلون براندو» بود که حذف شده اند.

وی درباره گروه بازیگری «مارلون براندو» افزود: ۳ بازیگر نسبت به اجرای عمومی نمایش تغییر کرده اند. فرید قبادی در اجرای جدید «مارلون براندو» در نقش براندو روی صحنه می رود. همچنین ریحانه رضی نیز ایفاگر نقش «ماریا اشنایدر» به جای سارا رسول زاده می شود. یلدا عباسی و علی پویا قاسمی همچنان در نمایش حضور دارند و نقش «سینیور مارلون» را که در اجرای عمومی امین میری بازیگر آن بود، خودم بازی می کنم.

رنج بر با اشاره به اجرای «مارلون براندو» در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در قالب بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، یادآور شد: این چهارمین حضور من به عنوان کارگردان در جشنواره تئاتر فجر است و پیش از این نمایش های «روز داخلی ۱۲ شب»، «منتشا» و «استیو جابز» را در جشنواره به صحنه برده بودم.

کارگردان نمایش «مارلون براندو» در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: قرار است نمایش «مارلون براندو» بعد از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، به اجراهای عمومی خود در سال جاری ادامه دهد.

وی در پایان درباره مکان ادامه اجرای عمومی «مارلون براندو» گفت: به زودی زمان و مکان ادامه اجرای «مارلون براندو» اعلام می شود ولی به طور قطع بعد از پایان جشنواره نمایش به صحنه می رود.


منبع: خبرگزاری مهر