در اجرای شب گذشته نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نماینده حسین طاهری مدیر اداره کل هنرهای نمایشی با اهدای دسته گلی به هادی مرزبان کارگردان نمایش از رفع توقیف این اثر نمایشی ابراز خرسندی کرده و از سعه صدر مخاطبان تشکر کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان شب گذشته سه شنبه 20 خرداد ماه بعد از وقفه ای چند روز از سر گرفته شد و علاقمندان به هنرهای نمایشی می توانند تا آخر خرداد ماه ساعت 19 در تالار وحدت به دیدن این اثر نمایشی بنشینند.

بعد از پایان اجرای شب گذشته نمایش به دلیل اینکه حسین طاهری مدیر اداره کل هنرهای نمایشی در سفر کاری به سر می برد اشرف طباطبایی مشاور مدیر مرکز هنرهای نمایشی به نمایندگی از جانب وی با اهدا دست گلی به هادی مرزبان از اینکه مشکلات نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» برطرف شده و این اثر نمایشی توانسته است اجرای خود را از سر بگیرد، ابراز خرسندی کرده و از گروه نمایش و همچنین مخاطبان تئاتر به خاطر سعه صدرشان تشکر کرد.

هادی مرزبان نیز با تشکر از حضور تماشاگران در اجرای شب گذشته عنوان کرد: معمولا شبهای دیگر اجرا، تعداد مخاطبان این اثر بسیار زیاد بود و حتی ما تا بالکن 3 هم تماشاگر داشتیم اما بسیار خوشحالم که همین گروه اندک هم گوش به زنگ بودند و بلافاصله بعد از رفع مشکل نمایش به دیدن کار آمدند و چراغ تئاتر را روشن نگاه داشتند.

یو در پایان یادآور شد: همچنین از حسین طاهری مدیر اداره کل هنرهای نمایشی و مشاوران این مرکز که در تمام مراحل همراه ما و پیگیر سرنوشت اجرای این نمایش بود بسیار سپاسگزارم.

اجرای نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نوشته زنده یاد اکبر رادی بعد از 33 اجرا در تاریخ 16 خرداد ماه به خاطر شکایت قوه قضاییه از این اثر نمایشی متوقف شد اما بعد از رایزنی ها و حضور چندباره کارگردان و بازیگران نمایش در دادگستری بعد از اعمال تغییراتی در کار از اجرای این اثر نمایشی رفع توقیف شد و این نمایش از شب گذشته 20 خرداد ماه اجرای مجدد خود را در تالار وحدت آغاز کرد.

این نمایش با بازی بازیگرانی همچون علی نصیریان، فردوس کاویانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، لیلا برخورداری و... تا آخر خرداد ماه در تالار وحدت روی صحنه است.