ردپای صورتی؛ با زبان مردم سخن می‌گوید و این امکان را به مخاطب می‌دهد که هم اوقات خوبی را سپری کند و هم حرف و پیام تازه ای را به آنها برساند.

پایگاه خبری تئاتر: آروند دشت آرای که این روزها نمایش "ردپای صورتی" را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده؛ فت:‌ این اثر نمایشی نوستالژی‌های تماشاگران را زنده و افراد مختلف را با تئاتر بیشتر آشنا می‌کند.

 دشت آرای گفت: ‌من دلزدگی زیادی از جو روشنفکری حاکم در تئاتر پیدا کرده‌ام بدین ترتیب به دنبال برقراری ارتباطی راحت و ساده با مردم، تصمیم گرفتم نمایش "تن تن" و در ادامه "رد پای صورتی" را در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم.
این اثر نمایشی با زبان مردم سخن می‌گوید و این امکان را به مخاطب می‌دهد که هم اوقات خوبی را سپری کند و هم حرف و پیام تازه ای را به آنها برساند.

آروند دشت آرای؛ پروسه شکل گیری «ردپای صورتی» را پروسه زنده کردن شخصیت‌های گذشته دانست و نمایش "رد پای صورتی" را با وجود تمام سختی‌هایی که دارد یک نوع فانتزی معرفی کرد که در اجرا‌ی آن سعی شده است کیفیت و ساختار مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

وی درخصوص اجرای این اثر نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر گفت‌: تماشاخانه ایرانشهر جزء معدود مراکز نمایشی و هنری کشور است که از امکانات خوبی برخوردار است. سالن ناظرزاده نیز یکی از بهترین سالن‌های تئاتر کشور محسوب می‌شود و در شرایطی که کارگردانان مجبورند با تمام مشکلات موجود به اجرای آثار بپردازند اجرا در تماشاخانه ایرانشهر رضایت بالایی از مخاطبان و هنرمندان را کسب کرده است.

نمایش ردپای صورتی هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

علاقمندان به خرید بلیط و تماشای نمایش‌های این مجموعه می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir و سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com مراجعه یا با شماره‌های 88814115 و 88814116 تماس بگیرند.