فلامک جنیدی از بازیگران نمایش «مسخ» به کارگردانی نصیر ملکی‌جو شامگاه 20 خردادماه هنگام اجرای این اثر نمایشی در تالار حافظ از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شد.

پایگاه خبری تئاتر: ملکی‌جو درباره دلایل این آسیب‌دیدگی گفت: اولین کاری که سعی کردیم در اجرای «مسخ» مدنظر قرار دهیم، بیمه کردن تمام بازیگران نمایش است که توسط بیمه «رازی» انجام شد و حتی این شرکت بیمه حامی اجرای «مسخ» نیز شد.

این کارگردان جوان تئاتر یادآور شد: نمایش ما مخاطره‌آمیز است و برای پیاده کردن اجرائیات مدنظر باید از تمام نقاط سالن استفاده کنیم از این رو بازیگرانی که با من کار می‌کنند با مخاطرات زیادی مواجه هستند.

کارگردان نمایش «مسخ» افزود: سه عدد از انگشت‌های دست فلامک جنیدی در اجرای شامگاه 20 خردادماه آسیب شدید دید که امیدواریم هر چه زودتر بهبودی برای این هنرمند حاصل شود.

ملکی‌جو درباره احتمال حضور پیدا نکردن فلامک جنیدی در ادامه اجراهای نمایش «مسخ» تأکید کرد: ما امیدواریم که فلامک جنیدی خود را به اجرای نمایش برساند.

وی درباره شرایط نامناسبی که برای اجرای نمایش‌های با قرارداد گیشه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: وقتی کار به گیشه مربوط می‌شود، گروه نمایش را محدود می‌کند. ما با صبوری ضررهای مالی اجراهای گذشته را جبران کردیم ولی از این به بعد با افزایش ضرر و زیان مواجه هستیم. نمی‌دانم با این شرایط دیگر می‌توان کار کرد یا نه.