مسعود فروتن نسبت به وضعیت نامناسب تهویه و دستشویی‌های مجموعه "تئاتر شهر" اعتراض کرد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان که اجرای شامگاه 20 خرداد ماه نمایش «آخرین نامه» به او تقدیم شد‌، با اشاره به اتفاق ناخوشایندی که برای یکی از تماشاگران این نمایش در حین اجرا بوجود آمد،ابراز عقیده کرد: هوای سالن بسیار بد است و هواکش هم ندارد. کسانی که به خصوص در ردیف‌های انتهایی نشسته‌اند بدترین هوا را استشمام می‌کنند و به همین دلیل جوانی دیشب نتوانست این فضا را تحمل بکند.

وی افزود: خوشبختانه کارگردان نمایش که در اتاق نور حضور داشت آن شخص را دید و کار را در حین اجرا نگه داشت تا آن فرد به بیرون منتقل شود و خوشبختانه با بهبود حالش دوباره به سالن برگشت. معلوم نبود اگر کارگردان آن صحنه را نمی‌دید چه اتفاقی می‌افتاد! باید پرسید اگر آن جوان اتفاق بدی برایش می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ بسیاری فکر کردند این بخش جزو نمایش است در حالی که من کار را پیش از این دیده بودم و فهمیدم که اتفاق ناخوشایندی افتاده است.

فروتن با اشاره به وضعیت سرویس‌های بهداشتی تئاتر شهر توضیح داد: این مکان‌ها بسیار وضعیت بدی دارند به ویژه سالن اصلی که وقتی به آنجا می‌روی حس می‌کنی به دستشویی‌های میانه راه رفته‌ای و ترجیح می‌دهی از آنجا خارج شوی. متاسفانه کسی به این مسائل رسیدگی نمی‌کند.

او با اشاره به انتخاب پریسا مقتدی به عنوان رییس تئاتر شهر اظهار امیدواری کرد: حالا که خانمی مدیر تئاتر شهر است حداقل حساسیت‌های زنانه‌اش را به کار بگیرد و به فکر حل این مسائل باشد.

این کارگردان با اشاره به نمایش «آخرین نامه» با بیان اینکه این کار را حدود سه سال پیش با همین بازیگران و کارگردان در اداره تئاتر دیده بوده است‌، گفت: با وجود اینکه سه سال از آن اجرا گذشته بود به نظرم شب گذشته یک کار تکراری ندیدم و اتفاق جدیدی روی صحنه افتاده بود و نمایش قوام یافته‌تر شده بود.

وی افزود: خوشحالم این جوان‌ها همچنان می‌درخشند با وجود اینکه تایم این نمایش به دلیل بازی‌ها و سکوت‌ها نسبت به قبل بیشتر شده بود‌، اما این طولانی‌بودن حس نشد و معتقدم نسبت به قبل بسیار جا افتاده‌تر شده‌ است.