نمایش خیابانی «از محبت» به کارگردانی شاهد پیوند که به شیوه تن پوشی دو عروسک پدربزرگ و مادر بزرگ تولید شده 22 و 23 خرداد ماه به مناسبت نیمه شعبان در محوطه باز تئاتر شهر به صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر:  شاهد پیوند کارگردان این اثر نمایشی در این باره توضیح داد: نمایش خیابانی «از محبت» نوشته مژگان رایگان است و به مناسبت نیمه شعبان 22 و 23 خردادماه در محوطه بیرونی تئاتر شهر اجرا می شود. این نمایش به شیوه تن پوشی عروسک اجرا می شود و ما تلاش کردیم به مناسبت نیمه شعبان از نشانه ها و المان هایی در این خصوص بهره ببریم.

وی افزود: در این نمایش مضامین مختلفی چون احترام گذاشتن به پدر و مادر، نیکی کردن به پدربزرگ و مادربزرگ و مشکلات زندگی در جوامع شهری که باعث دورشدن خانواده ها از یکدیگر شده است، مطرح می شود اما طرح این مضامین به این معنا نیست که کار تنها در ارتباط با کودکان است. در واقع ابزار ما در اجرای این نمایش عروسکی است اما مخاطبان نمایش هم می توانند کودکان باشند و هم بزرگسالان.

پیوند متذکر شد: ما عروسک‌هایی داریم که چندین سال است با آنها کارهای مختلفی را به صحنه می بریم. این عروسکها یک پدربزرگ و مادربزرگ هستند که متناسب با شرایط و مناسبتهای مختلف برایشان داستانهایی طراحی می کنیم و این دو به شکل مستقیم و غیر مستقیم با روایتهای نمایش همراه می شوند. نمایش «از محبت» از تولیدات کانون نمایش فرهنگسرای تهران است.

فریبا اولیایی، کیمیا یادگاری نژاد و نغمه قدیمی بازیگران این نمایش و مهناز وزیریان طراح عروسک و طراح لباس آن را به عهده دارد. آهنگساز نمایش نیز ابراهیم حسنلو است.

این نمایش در روزهای پنجشنبه 22 و جمعه 23 تیر ماه ساعت 19 در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.