نمایش «تیم شنا» کار جابر رمضانی راهی چند فستیوال در شهرهای رم، فلورانس، ونیز و آمستردام می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: جابر رمضانی درباره سفر گروه «سوراخ تو دیوار» برای اجرای این نمایش گفت: قرار است نمایش «تیم شنا» را در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) برای اجرا در فستیوالی به شهر رم ببریم پس از آن در سفری سه روزه به شهر فلورانس می‌رویم و سپس دو روز در شهر ونیز خواهیم بود و سرانجام در تاریخ 20 ژوئن به مدت 10 روز برای معرفی نمایش جدیدم به فستیوال و کارگاه آموزشی در آمستردام هلند می‌رویم.

این کارگردان درباره حضور این نمایش در آمستردام توضیح داد: نمایش «تیم شنا» قرار نیست در آمستردام اجرایی داشته باشد بلکه در یکی از سالن‌های معروف این شهر و با حضور مدیران فستیوال‌های تئاتر دانشگاهی فعالیت‌های گروه «سوراخ تو دیوار» معرفی می‌شود. در این نشست که در روز 23 (ژوئن) برگزار می‌شود، نمایش "صدای آهسته برف" جدیدترین نمایش گروه «سوراخ تو دیوار» به صورت پخش فیلم‌هایی از تمرین این نمایش در ایران معرفی می‌شود.

او اضافه کرد: در آنجا نشست کانون کارگردان‌های خلاق جهان (Insted) که من هم عضو آن هستم برگزار می‌شود، در این مدت جلساتی با حضور اعضای این کانون برنامه ریزی شده است. همچنین، جلسات نقدوبررسی نمایش‌های حاضر در فستیوال آمستردام بر عهده‌ی اعضای کانون INSTEAD است.

رمضانی همچنین درباره حضور در«فستیوال رم» عنوان کرد: در فستیوال رم که به صورت رقابتی برگزار می‌شود چند گروه از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، لهستان و لیتوانی حضور دارند و گروه ما هم در روز آخر این جشنواره اجرا خواهد داشت.

بنا بر این گزارش،تا کنون نمایش "تیم شنا" در فستیوال‌های SKENA UP کوزوو ، ITSELF لهستان و جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران اجرا رفته است و جوایز متعددی را از این جشنواره‌ها گرفته است .

علاوه بر جابر رمضانی، مریم نورمحمدی، مینا زمان، سارا بیگدلی شاملو، شکیبا فدایی به عنوان بازیگر، نیما عقیانی (موسیقی) و ماهان چرمشیر (عضو گروه کارگردانی) در این تور حضور خواهند داشت.